Forbes Israel Logo

ביקור בגן עדן: 10 החופים היפים בעולם

1. Whitehaven Beach – ממוקם על איי וויטסנדיי שבמזרח אוסטרליה, עם טמפרטורה חמימה וקבועה של 27 מעלות. החול מורכב מ־98% סיליקה, מה שהופך אותו לאחד החופים הלבנים ביותר בעולם וגם הקריר ביותר – הוא אינו מתחמם מהשמש. רצועת החוף מוקפת הרים מכוסי עצים ירוקים, ההופכים אותה לגן עדן עלי אדמות שפשוט חייבים לראות כדי להאמין.

2. Grace Bay – רצועת החוף הכי אייקונית ומעוררת הערצה בעולם שוכנת באיי טרקס וקאיקוס שבקריביים. השונית הצבעונית והמגוונת שבה, מגנה מפני הגלים המתנפצים על המזח, מה שהופך את גרייס ביי לאחד המקומות האידיאליים לרחצה במים אטלנטיים חמימים.

3. Anse Lazio – מים צלולים ועצי קוקוס שופעים מכסים את רצועת החוף, הנמצאת בפרסלין שבאיי סיישל. סלעי הגרניט ברקע יוצרים סביבה שמרגישה יותר כמו חלום מאשר מציאות.

4. Pink Sands Beach – רצועת החוף בעלת החול הוורדרד, שנוצר מחלקיקי בעלי חיים מיקרוסקופיים שהתערבבו עם אלמוגים וסידן, היא חלק מאיי הבהאמס. קו חוף עוצר הנשימה, הרווי בשמש זהובה ואדמה קטיפתית ורודה, יישאר בזיכרונכם לעד.

5. Navagio Beach – החוף השייך לאי זקינטוס שביוון יחסיר פעימה מליבכם כשתגיעו אליו ותראו את המים הכחולים והצלולים שלו, ואת חול החצץ המיוחד. ריחוקו של האי מוסיף לאווירה המרהיבה והייחודית.

6. Baia Dos Porcos – בחוף, שנמצא על האי Fernando de Noronha בקרבת ברזיל, אתם עשויים למצוא עצמכם לגמרי לבד. ההגעה לחוף כרוכה במסלול מיוחד, ויש לשלם מדי יום כדי להישאר בו. ספורט מים אסור – כלומר, השלווה שוררת על האי באופן תמידי.

7. Playa Paraiso – החוף השוכן במקסיקו הוא יעד מובהק עבור מטיילים השואפים לשלמות.

8. Hyams Beach – אין מקום מזמין יותר בעולם להירגע בו כמו החולות הלבנים והרכים של חוף היאמס באוסטרליה.

9. Hidden Beach – ממוקם במרחק שעת הפלגה בסירה מ-Puerto Vallarta שבמקסיקו. הדרך היחידה להגיע אל החול הזהוב הנסתר היא באמצעות סירה, ולאחר מכן לשחות או לחתור בקיאק דרך מנהרה אל החוף.

Trunk Bay .10 – היופי של טרונק ביי, השייך לאיי הבתולה, שינה את חייהם של כל כך הרבה אנשים, עד שלפני חמישה עשורים הוא הועבר לניהול רשות הפארקים הלאומיים של ארצות הברית.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן