Forbes Israel Logo

בכירי ערוץ 10 מתבצרים מעל יממה במשרדי האוצר בירושלים

יו"ר ערוץ 10 אבי בלשניקוב, הדירקטורית מיכל גרייבסקי ומנכ"ל ערוץ 10 יואב הלדמן מסוגרים כבר 24 שעות בבנין משרד האוצר בירושלים בטענה כי משרד האוצר לא עומד בהסכמות אליהם הגיעו בעבר.

לאחר פגישה שנערכה אתמול בבוקר בין ראשי הערוץ לבין בכירי האוצר, טוענים בערוץ עי האוצר הציג דרישה חדשה וחריגה לתשלום נוסף על סך של 14 מיליון שקל למימון מערך עידן פלוס. זאת עוד בטרם נכתבו התקנות בעניין ונבדקו באופן מקצועי העלויות של הפעלת מערכת עידן פלוס, ובטרם נתקבלה חתימת שרי האוצר והתקשורת בענייני מימון הפרויקט.

ראשי ערוץ 10 כעסו על כך שלאחר פרסומו של מתווה לוקר להמשך פעילותו של הערוץ מתעקשים ראשי האוצר לעלות דרישות חדשות ובלתי אפשריות באופן שמטרפד את מתווה לוקר.


מנכ"ל הערוץ יואב הלדמן במשרדי האוצר 

בתוך כך מנהלי ערוץ 10 סרבו לצאת בתום הפגישה שנערכה אמש ובה הועלתה הדרישה החדשה. מנהלי הערוץ תבעו כי תתקיימנה איתם פגישות נוספות עד למציאות פיתרון מוסכם שיאפשר את ביצועו של מתווה לוקר.

בלשניקוב, גרייבסקי והלדמן בילו את הלילה בחדר הדיונים בקומה הרביעית של משרדי האוצר בירושלים. במהלך הלילה הגיעו לבקרם סגן שר האוצר הרב יצחק כהן, המשנה ליועמ"ש אבי ליכט שגם הביא להם קפה והחשבת הכללית מיכל עבאדי דאגה לשלוח למנהלי הערוץ פיצות במהלך הלילה. בשעה הקרובה תגיע הנהלת ערוץ 10, הנהלת חדשות 10 וכן עובדים נוספים מהערוץ, מחדשות 10 ונענע 10 לשער משרדי האוצר על מנת להביע תמיכה בצוות הניהול המסוגר בפנים.

דברי מנכ"ל ערוץ 10 יואב הלדמן: "אנחנו לא נצא מפה עד שיהיה פתרון למצב ויפסיקו לנסות לטרפד, זה מתסכל. אנחנו רק רוצים לחזור ולעשות טלוויזיה".

דברי יו"ר ערוץ 10 אבי בלשניקוב: "העברנו את הלילה במשרד האוצר, בהתחשב "ברצון העז" לסגור אותנו, נמשיך לגור כאן עוד חודשים רבים. לא נכנע ולא ניתן לאף גורם לשלוט בנו. כבר אין מחלוקות, הם פשוט לא רוצים לסגור. מישהו בירושלים נהנה לראות את עובדי ערוץ עשר לא מקבלים שכר, מושפלים ויורדים על ארבע. יש כאן משחקי שליטה שסטודנטים לפסיכולוגיה לומדים באוניברסיטה בשנה הראשונה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.