חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

בלי פקקים בלתי צפויים: אפליקציה חדשה רוצה להיות "אובר של עולם התעופה"

כל מי שטס מספר סביר של פעמים לבטח מכיר את הלחץ ואת הסוגיה התמידית: כמה זמן מראש צריך לצאת מהבית בדרך לשדה התעופה. פקקי תנועה, תאונות דרכים, עומסים ממפתיעים או אפילו פנצ'ר – כל גורם אשר עשוי להשתבש נראה מאיים במיוחד, כשהוא עשוי להביא לכך שתפספסו את הטיסה שלכם או יותר גרוע – תיוותרו ללא זמן בדיוטי פרי.

המצב הזה אמנם מוכר לאנשים ברחבי העולם כולו, אך נחשב לבעייתי הרבה יותר בערים הגדולות. כך, תייר או איש עסקים אשר רוצה לעזוב את המלון בלב ניו יורק ולצאת לאחד משדות התעופה המקיפים את העיר חייב לצאת זמן רב מראש אם הוא אינו רוצה לקחת את הסיכון (הסביר מאוד בעיר הסואנת) כי פקק פתאומי יגזול לו זמן יקר בדרך למטוס.

כעת, אפליקציה חדשה פונה לאלו אשר הפרוטה בכיסם ומציאה להם פתרון לסוגיה המרגיזה. הפתרון של חברת Blade הוא פשוט, נוח – ואפילו זמין באפליקציה מיוחדת, אשר הושקה במיוחד לאגל תקופת החגים אשר מצוינת בארה"ב בימים אלה. הפתרון של החברה הוא פשוט מאוד להטיס את הלקוחות אל שדה התעופה – כדי שיוכלו לתפוס את הטיסה בזמן. בכדי לעשות זאת, החברה כבר חכרה צי מיוחד של מסוקים פרטיים, אשר ישמש את מערך ההסעות של החברה שמתיימרת להיות "אובר של עולם התעופה".

30 שניות ויש לכם מסוק. מתוך האפליקציה | צילום: אתר החברה

לטוס אל הטיסה

האפליקציה החדשה מאפשרת ללקוחות לשריין לעצמם מקום בטיסת מסוק החברה מאחד המנחתים הפועלים בעיר, ואשר "יקפיץ" את הלקוח לשדה התעופה. העלות, כמובן בהתאם – כשטיסה לשדה התעופה טטרבורו בפאתי העיר (משמש בעיקר לטיסות פנים אמריקאיות) תעלה לכם 800 דולר, ואילו טיסה לשדה התעופה JFK תעלה 1,250 דולרים. הצד החיובי (מבחינה כלכלית לפחות) הוא שהמחיר נותר זהה – וכך אם תחברו למשתמשים נוספים באמצעותה אפליקציה תוכלו לחלוק בעלויות הטיסה (עד 6 נוסעים יתקבלו בברכה).

התהליך עצמו קל ונוח באמצעות האפליקציה, ותשובת החברה באשר להזמנת המקום על המסוק מתקבלת בתוך כ-30 שניות. ואם חשבתם שזה מהיר, חכו שתשמעו שבעזרת השירות תוכלו להגיע מכל מנחת במנהטן לשדה התעופה JFK בתוך 5 דקות בלבד. פקקים, תאונות או רמזורים מקולקלים לא יעקבו אתכם הפעם.

השירות הושק לראשונה כבר בחג ההודיה האחרון לפני כחודש, אז טיסות ניסיון נערכו למספר מצומצם של משתמשים. כעת, לראשונה, פותחת החברה את השירות באופן מסחרי לקהל הרחב – ומבטיחה כי התכוננה מבעוד מועד עם צי מסוקים וטייסים רחב, אשר יבטיח כי גם אם תיזכרו בשלב מאוחר, עדיין תוכלו להשיג מסוק בהתראה קצרה ועבור אותו הסכום בדיוק. כעת, מספרים בחברה, המטרה היא להמשיך ולהרחיב את הפעילות גם לערים נוספות בארה"ב – ובהמשך גם לרחבי העולם כולו.

רק 5 דקות לשדה התעופה | צילום: thinkstockphotos

"נסיעה ברכב פרטי היא מסע אל הלא נודע, אשר יכול להימשך שעה או שעתיים בקלות וללא כל התראה", מסביר מנכ"ל החברה איוון ליכט. "בעזרתנו, הלקוח יגיע לשדה התעופה בתוך 5 דקות בלבד. השירות שלנו פשוט מאוד מסיר את הגורם המלחיץ בדמות הנסיעה לשדה התעופה מסדר היום המלחיץ בלאו הכי".

היום בו תהיה "אפליקציה לכל דבר" עדיין לא הגיע, אבל נראה שהוא בהחלט הולך ומתקרב, כעת כשהשירות החדש והיוקרתי מציע להטיס אתכם – רק כדי שתגיעו בזמן ובנוחות לטיסה הבאה שלכם. כך או אחרת, העיקר שיהיה לכם זמן להסתובב בדיוטי פרי כמו שצריך – ושתנחתו בשלום. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן