Forbes Israel Logo

בלנקפיין משיקים לראשונה את שעון Fifty Fathoms עם לוח כחול וגוף עשוי זהב

שעון Fifty Fathoms של מותג שעוני היוקרה השוויצרי Blancpain נחשף לראשונה בשנות ה-50. כעת, הוא מקבל גרסה עדכנית שפונה לקהל חדש

מאז שנחשף בסוף שנות החמישים, תוכנן Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe כשעון צלילה לגברים בגודל שמאפשר לענוד אותו בכל יום. במובנים רבים, הוא הקדים את זמנו ובוודאי מתאים למגמה הנוכחית של שעוני ספורט הניתנים ללבישה יומיומית. אולי זו הסיבה שמותג השעונים השוויצרי השיק גרסה עדכנית של השעון בשנת 2013 כדי לחגוג 60 שנה ל-Fifty Fathoms, שעון הצלילה המקצועי הראשון. אחרי הכל, Bathyscaphe נוצר במקור כתוספת אלגנטית ל-Fifty Fathoms המחוספסת.

מאז השקתו מחדש, Bathyscaphe מיוצר במגוון דגמים, עם פונקציות וחומרים חדשים. היצירה החדשה הזו היא הפעם הראשונה שמשלבת לוח כחול ומסגרת עם גוף עשוים זהב סדנה, בקוטר 43 מ"מ. זהב סדנה הוא סגסוגת זהב אדום קניינית של מותג השעונים אומגה המיוצר על ידי שילוב של זהב, נחושת ופלדיום. גם אומגה וגם בלנקפיין הם בבעלות קבוצת סווטש.

Blancpain Fifty Fathoms עם לוח כחול וגוף עשוי זהב. צילום: Blancpain
Blancpain Fifty Fathoms עם לוח כחול וגוף עשוי זהב. צילום: Blancpain

בלנקפיין מקווה כי הדגם החדש יפנה לקהל רחב ומגוון, שכן היא משווקת אותו כשעון אלגנטי עבור חובבי ספורט ימי ושעונים יפים, כמו גם לצוללנים מנוסים – השעון עמיד למים בעומק 300 מטר.

עולם תת-ימי

כחול מסמל את התשוקה והמחויבות של בלנקפיין לעולם התת-ימי. הגוון העמוק שנבחר לחוגה וללוח הושלם בגימור פרץ שמש. סמני השעות עוצבו כמלבנים וטבעות הפרקים עשויות סרה-גולד (זהב קנייני נוסף של אומגה) ונקודות סופר-לומינובה. בנוסף, הלוח מעוטר גם בחוגת שניות דקה במיוחד ובחלון המציג את התאריך. חוגות השעה והדקה מלבניות ומצופות סופר-לומינובה, ומזכירות את שעוני Bathyscaphe משנות החמישים.

גב השעון שקוף בחלקו העליון ומחופה זהב בחלקו התחתון. צילום: Blancpain
גב השעון שקוף בחלקו העליון ומחופה זהב בחלקו התחתון. צילום: Blancpain

הוא מופעל על ידי מנגנון קליבר 1315 אוטומטי עם אגירת חשמל מרשימה בת חמישה ימים. קפיץ-איזון סיליקון מבטיח סדירות של תדר התנודה, כמו גם עמידות לשדות מגנטיים. המנגנון מחופה בזהב סדנה בגימור סאטן, עליו מוטבע הלוגו של Blancpain. את כל זה ניתן לראות דרך הגב השקוף של השעון, העשוי זכוכית ספיר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.