Forbes Israel Logo

בעקבות ירידת המניה: עידן עופר הפסיד יותר מרבע מיליארד שקל

עידן עופר הוא המפסיד הגדול של יום המסחר בבורסה בתל אביב, לאחר שמניית החברה לישראל שבבעלותו ירדה היום בכ-2.5%, מה שגרם לעופר להפסד של כ-267 מיליון שקל. אחריו בדירוג ניתן למצוא את שלמה אליהו, שהירידה במניית מגדל הסבה לו הפסד של 52.2 מיליון שקל.

את חמשת המפסידים משלימים יצחק תשובה (דלק), ששילם את מחיר ירידת החברה ב-0.6% בהפסד של 43.7 מיליון שקל; ליאורה עופר (מליסרון) שהפסידה היום כ-41.6 מיליון שקל ומיקי פדרמן (אלביט מערכות) עם הפסד יומי של 33.2 מיליון שקל. 

צפו עכשיו במדד הטייקונים היומי

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

עידן עופר | צילום: יח"צ

בראש רשימת המנצחים היומית ניתן למצוא את אליעזר פישמן. זאת לאחר שמניית כלכלית ירושלים הוסיפה 3.4% לערכה, מה שהניב לפישמן רווח יומי של 52.7 מיליון שקל. שאול אלוביץ' (בזק) נמצא במקום השני עם רווח יומי של 48.4 מיליון שקל, בזכות עלייה של 1.1 במניית חברת התקשורת.

עוד בחמשת המנצחים של היום: יאיר המבורגר (הראל השקעות) עם רוחח של 21.2 מיליון שקל, רמי לוי עם 18.4 מיליון שקל ונתן חץ, בעל השליטה באלוני חץ, עם 14.2 מיליון. 

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.