Forbes Israel Logo

בצוללת צהובה: את החופשה הזאת לא תשכחו כל כך מהר

חופשה מהנה לא חייבת להיות כפי שאתם מדמיינים אותה. אם כבר מיציתם את הבריכה, השיזוף והאטרקציה השחוקה של נהג צמוד שלוקח אתכם לסיבוב ברחבי העיר ומציג לכם את האטרקציות המרכזיות, הנה משהו שבטוח עוד לא עשיתם.

יוזמה חדשה, פרי שיתוף שפעולה של כמה חברות, מציעה לכם להפוך לחלק מצוות ארכאולוגים תת ימיים, להשתתף במשלחת חיפוש בחופי סיציליה וליהנות על הדרך מתנאים של חמישה כוכבים. התוכנית הלא שגרתית הזו כוללת משימות של שבוע ימים במהלכן תהפכו לחלק מצוות של שלושה אנשים שיתעד ויצלם שרידים של אניות רומיות עתיקות ששקעו בים לפני כ-2,000 שנה.


משלחת חיפוש תת ימית 

כל זה יעשה מתוך צוללת פרטית וממוזגת שמאפשרת זווית ראיה של 360 מעלות. אל המסע התת ימי שלכם יתלוו ארכיאולוג מפורסם, ו"נהג" צמוד שיתפעל את הצוללת. בסוף כל יום תחזרו ליאכטה היוקרתית או לווילה בה תיהנו מארוחות גורמה והרצאות על התרבות העתיקה אותה חקרתם במהלך היום.

האזור המדובר הוא חלק מ"בית קברות לספינות" שנותר ללא מגע אדם מאות ואלפי שנים. בעוד העץ של הספינות הלך והתכלה, המטען שלהן, שהוטען בתוך כדי חרס, נותר ללא פגע ועשוי להכיל ממצאים מרתקים. "זאת חוויה שכל אחד חייב לעשות פעם בחיים", אומר איאן קובליק, מייסד שותף של קרן Aurora Trust שעומדת מאחורי ההרפתקה הזו. "אתם תהפכו למגלים אמתיים ובין האנשים הראשונים מזה 2,000 שנה שישזפו את עיניהם בממצאים האלה".

יחד עם זאת, החוויה הזו לא זולה בכלל. המחיר לאדם כולל לינה (ולא כולל הארוחות שרובן מוגשות במסעדות יוקרתיות שעל האי הסמוך) עומד על כ-20,000 דולר. זו בהחלט לא חופשה סטנדרטית – ספק אם בכלל אפשר לקרא לה חופשה – אבל אין ספק שמדובר בחוויה מיוחדת במינה אם אתם חובבי ארכיאולוגיה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.