Forbes Israel Logo
החיבור בינהם הביא ליצירת דגמים ייחודיים תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים. קולקציית משקפי השמש של ברונלו קוצ'ינלי ואוליבר פיפל. צילום: יח"צ/מתוך האתר
חיבור שהביא ליצירת דגמים ייחודיים תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים. קולקציית משקפי השמש של ברונלו קוצ'ינלי ואוליבר פיפל. צילום: יח"צ/מתוך האתר

ברונלו קוצ'ינלי ואוליבר פיפל חוברים ליצירת קולקציית משקפי שמש יוקרתית

קו המשקפיים המשותף כולל חמישה דגמים חדשים של משקפי שמש וראייה, שכיאה למותגים, עשויים חומרים משובחים - וגם: מותג טיפוח חדש ברשת סטורי וקולקציית הקפסולה של מייקל קורס ו-007
הפרטים הקטנים

יותר מ-6,000 קילומטרים מפרידים בין לוס אנג'לס למחוז אומבריה, איטליה, אך המרחק התרבותי יכול להיראות לעתים קרובות עוד יותר מכך. ולמרות זאת, שיתוף הפעולה החדש בין מותג המשקפיים מלוס אנג'לס, אוליבר פיפל (Oliver Peoples), לברונלו קוצ'ינלי (Brunello Cucinelli) מאיטליה מרגיש, בדיעבד, ברור: שני המותגים מגיעים ממקומות שטופי שמש ומפורסמים בסגנונות קלאסיים נינוחים ואלגנטיים ללא מאמץ, שמתעוררים לחיים באמצעות אומנות קפדנית.

ישנם חמישה דגמים חדשים בקולקציה, שמורכבת ממשקפי שמש ואופציות אופטיות, כולם עשויים מחומרים מובחרים כמו קרן טבעית, אצטט, זכוכית וינטאג' – ואפילו פלנל של ברונלו. מסגרות האצטט כוללות את דגמי פילו, נינוברטרו וגרסה מיוחדת של אוליבר-סאן הקלאסית של אוליבר פיפל; מסגרות תיל כוללות את דיסוריאנו בסגנון טייסים ואת הארטמיו, דגם 2 ב-1, המשלב משקפי ראייה עם עדשות שמש שמתחברות אליהן.

כמו בכל אחד מהמותגים הללו בנפרד, התענוג הוא בפרטים. וגם החיבור בינהם הביא ליצירת דגמים ייחודיים תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים. הוקסמנו במיוחד מהקצוות המעוגלים בעדינות לאורך חזית הנינו (בתמונה למעלה), שמוסיפים מרקם וגובה חזותי למסגרות שמרגישות הרבה יותר קלות ממה שהן נראות.


בין אופנה לקולנוע

מעצב האופנה מייקל קורס חושף קולקציה חדשה, בשיתוף פעולה מיוחד המלווה את יציאת הסרט ג'יימס בונד "לא זמן למות". בקולקצייה הייחודית מחבר קורס בין אופנה לקולנוע באמצעות האסתטיקה שמאפיינת את בונד: קלאסיות, תחכום וחדשנות.

הפריטים בקולקציית MMK X 007 עוצבו בהשראת ההרפתקנות של ג'יימס בונד והזוהר של מייקל קורס, בפלטת צבעים של שחור ומתכת, יחד עם לוגו בשחור-זהב. בינהם: בגדי ים שחורים בשני דגמים – אחד בעל שרוול ארוך, רוכסן פרונטלי וחגורת מותן מאובזמת, והשני במחשוף גופיה וגב פתוח עליו רקום לוגו הקולקציה בזהב. בנוסף, ליין תיקים תואם בהרמוניית ג'ט-סט שמעוצב כולו על טהרת המונוגרמה הזהובה ברקע שחור, בשילוב תגי מטען שחורים מעור המציגים את לוגו ה-007 בזהב.

תיק נסיעות וכפכפים מתוך קולקציית MMK X 007. צילום: יח"צ
תיק נסיעות וכפכפים מתוך קולקציית MMK X 007. צילום: יח"צ

הקולקציה, במהדורה מוגבלת, תמכר באתר FACTORY54.CO.IL ובחנויות הדגל של המותג בקניון רמת אביב ובקניון הזהב


מחוייבים לקיימות

כשמייסדי המותג הספרדי HAAN, אריק ארמנגו והוגו רובירה, יצרו מגוון מוצרים להיגיינת הידיים בשנת 2018, לא עלה בדמיונם שפחות משנה לאחר ההשקה, תכה מגפת הקורונה בעולם. כתוצאה מכך, החברה הספרדית הגדילה את המכירות שלה והגיעה למחזור של כ-4 מיליון יורו בשנת 2020. המותג, שהוקם בשנת 2018 בברצלונה כמותג טיפוח אישי, מעניק עדיפות למחויבות חברתית על ידי מיקוד המאבק במשבר המים העולמי, והוא תורם 20% מהרווחים למימון פרויקטים של מים במדינות מתפתחות.

כעת, לאחר שהשיקו סדרת מוצרי טיפוח חדשה באריזות ברות קיימא, מוצרי המותג ימכרו גם בישראל. המוצרים ניתנים למילוי חוזר ובכך מהווים את הדרך האידיאלית להימנע מייצור יתר של פסולת, במיוחד פלסטיק, ועשויים חומרים טבעוניים בעיצוב חדשני ומלא סטייל. בנוסף למחויבות לשמירה על איכות הסביבה, ל-HAAN יש גם מחויבות חברתית – מאז הקמתה הקצתה החברה חלק מרווחיה ליצירת בארות מי שתיה במדינות מתפתחות.

מוצרים של המותג הספרדי Haan. בתמונה: ספריי אלכוהול לנשיאה בכיס. צילום: יח"צ חו"ל
מוצרים של המותג הספרדי Haan. בתמונה: ספריי אלכוהול לנשיאה בכיס. צילום: יח"צ חו"ל

המוצר הראשון בישראל, בהשקה בלעדית ברשת סטורי: ספריי החיטוי לידיים, שבניגוד למוכר כיום, שומר על עור הידיים ואינו מייבש את העור, ניתן למילוי חוזר ומגיע במגוון צבעים. הוא מתאים לנשיאה בתיק, בכיס או לתלייה על הצוואר או על התיק. בהמשך יושקו מוצרים נוספים.

להשיג בלעדית ברשת סטורי ובאתר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.