Forbes Israel Logo

בריינסווי קיבלה אישור FDA לטיפול בדיכאון; המניה מזנקת ב-25%

מניית חברת הביומד בריינסווי מזנקת היום באחד העם בעשרות אחוזים, לאחר הודעת החברה כי קיבלה אישור ממינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לשיווק המוצר שפיתחה לטיפול במכשיר Deep-TMS בחולי דיכאון שטיפול תרופתי לא הביא לשיפור במצבם. על פי הערכות החברה, מדובר בשוק בשווי עשרות מיליארדי דולרים.

הטיפול הבלתי פולשני שפיתחה החברה מתמקד בקסדה אשר שולחת אותות מגנטיים למוח. מכשירי ה-TMS הסטנדרטיים מוגבלים לעומק של 1.5 ס"מ, והמערכת שפיתחה בריינסווי מסוגלת להתגבר על הפער הזה, ולטפל באזורים שעד כה לא ניתן היה לטפל בהם. על פי החברה, הטיפול לא יוצר תופעות לוואי משמעותיות, ואין צורך בהרדמה או באשפוז.

בחברה הדגישו כי אינדיקציית השימוש, כפי שהוגדרה על ידי ה-FDA, הינה רחבה באופן כללי, וכן ביחס לאינדיקציה שניתנה ביחס למכשיר TMS של המתחרה בחברה. בחברה אמרו כי "קבלת אישור FDA לשימוש במכשיר החברה בארה"ב באינדיקציית שימוש כה רחבה עשויה להוות אבן דרך מרכזית בשינוי יסודי באופן הטיפול בחולי דיכאון באופן כללי".

מנכ"ל החברה עוזי סופר | צילום: יח"צ

בריינסווי מסרה גם כי היא בוחנת את דרכי השיווק וההפצה השונות של טיפולים באמצעות מכשיר Deep-TMS בארה"ב ובעולם, לרבות באמצעות התקשרות בשיתופי פעולה עם חברות מקצועיות בעלות מוניטין וניסיון בתחום.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן