Forbes Israel Logo

ברלוסקוני: "אם אמצא אשם לא אברח לגלות – אעדיף לשבת בכלא"

בית המשפט הגבוה ביותר לערעורים באיטליה ידון ביום שלישי הקרוב בערעור הסופי של ברלוסקוני על העונשים של 4 שנות מאסר והרחקתו ממשרה ציבורית שנגזרו עליו בגין הונאת מס.

ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני אמר כי הוא לא מתכוון לברוח מאיטליה כמו בטינו קרסקי, ראש ממשלת איטליה לשעבר שברח לטונסיה כדי להתחמק מעונש. כמו כן הוסיף ברלוסקוני כי הוא "מעדיף להיכנס לכלא מאשר להישאר במעצר בית או לבצע עבודות שירות כמו פושע שצריך לעבור סדרת חינוך. "אם הם ירשיעו אותי – אם הם יטלו את האחריות הזו – אז אלך לכלא", אמר.

בנושא הטבות המס, מואשם ראש ממשלת איטליה לשעבר בכך שניפח את המחיר ששולם עבור זכויות שידור באמצעות חברות שהיו בשליטתו, וניצל חלק מהכסף להקמת קרנות לא חוקיות.

ברלוסקוני | צילום: רויטרס

"עורכי הדין שלי כבר הגישו 50 התנגדויות להחלטתו של בית המשפט בערכאה הנמוכה יותר", הוסיף ברלוסקוני. עורכי הדין שלו טענו כי לראש ממשלת איטליה לשעבר לא היה חלק ישיר בניהול Mediaset – גוף התקשורת שמואשם בניפוח הוצאות השידור.

נושא הטבות המס אינו הבעיה היחידה של ברלוסקוני. בסוף חודש יוני האחרון גזר בית על ראש ממשלת איטליה לשעבר, 7 שנות מאסר לאחר שמצא אותו אשם בכך ששילם כסף כדי לקיים יחסי מין עם קטינה. על ברלוסקוני גם נאסר לכהן שוב במשרה ציבורית מאחר ובית המשפט קבע גם כי ניצל לרעה את תפקידו כדי להסתיר את הרומן.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.