חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

בר רפאלי, מייגן פוקס ובית אבות: פרסומות הסופרבול של 2013

משחק הסופרבול, גמר ליגת הפוטבול האמריקאית (ה-NFL) נחשב לאירוע מיוחד וליום חג בחברה האמריקאית. מעבר למשחק עצמו, מתאפיין הסופרבול גם בחגיגות והאירועים הנלווים לו, באמנים המופיעים במופע טרום המשחק ובמופע המחצית. המשחק נערך מדי שנה ביום ראשון האחרון של חודש ינואר או ביום ראשון הראשון של פברואר. יום הגמר נקרא "סופר-סאנדיי".

הסופרבול נחשב לאירוע בעל הרייטינג הגבוה ביותר בארצות הברית. בסופרבול שנערך ב-2012, צפו כ-111.3 מיליון אמריקאים, שיא צפייה של כל הזמנים‏. עובדה זו, הופכת את הסופרבול לבמה הפרסומית היוקרתית ביותר בטלוויזיה האמריקאית.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

לפניכם חלק מהפרסומות אשר יוקרנו הערב במהלך המשחק שיערך בניו אורלינס ויפגיש בין סן פרנסיסקו 49' ובולטימור רייבנס. עלותה של פרסומת באורך של 30 שניות בטלוויזיה עומדת על כ-3.7 מיליון דולר. צפו והחליטו אם היה שווה.

פולסוואגן:

 

מוטורולה:

 

מרצדס בנץ:

 

קוקה קולה:

 

באדווייזר:

 

טויוטה:

 

אאודי:

 

טאקו בל:

 

וכמובן, הפרסומת המדוברת בהשתתפותה של בר רפאלי ל-GoDaddy:

 

 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן