חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

גיוון אימג'ינג פרסמה דוחותיה: ההכנסות עלו, הרווח הנקי ירד

חברת גיוון אימג'ינג, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק אמצעי בדיקה ויזואלית של מערכת העיכול האנושית, דיווחה היום על תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2012. הכנסותיה של החברה ברבעון הרביעי ובשנת 2012 עמדו על 48.7 מיליון דולר ו- 180.5 מיליון דולר בהתאמה. זאת לעומת 48.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2011.

הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-5.1 מיליון דולר, או סנט למניה בדילול מלא, לעומת רווח נקי על בסיס GAAP בסך 5.6 מיליון דולר, או 18 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP גדל ב-3% והסתכם ב-7.9 מיליון דולר, או 25 סנט למניה בדילול מלא, לעומת רווח נקי על בסיס Non-GAAP בסך 7.7 מיליון דולר, או 25 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. הרווח למניה לשנת 2012 על הרווח למניה ברבעון הרביעי ובשנת 2012 הושפע מהוצאות רכישה והוצאות פיתוח עסקי.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

מנכ"ל גיוון אימג'ינג, חומי שמיר | צילום: יח"צ

"אנו שבעי רצון מתוצאות שיא ברווח הנקי על בסיס GAAP ו Non-GAAP", אמר חומי שמיר, נשיא ומנכ"ל גיוון אימג'ינג. "השגנו גידול איתן של 6% בהכנסות ב-Americas, אך הגידול בסך ההכנסות שלנו הושפע לרעה מחולשה כלכלית מתמשכת באירופה, עיכובים ביפן כתוצאה משינוי אסטרטגיה מסחרית וכן מהכנסות נמוכות מהצפוי בסין".

"אנו צופים ששנת 2013 תהיה שנה משמעותית לחברה", הוסיף שמיר, "ושמנו לנו למטרה לחזור לצמיחה דו ספרתית בהכנסות על ידי הרחבת השוק עם סל מוצרים מקיף המשמש לאבחון, ניטור והדמיה של אי סדרים במערכת העיכול. כמו כן, אנו מתכננים השקת מוצרים חדשים וחדשניים, הכוללים את הדור הבא של גלולת המעי הדק, ה-PillCam SB3".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן