Forbes Israel Logo

ג'יזל בונדשן: "מס הכנסה בדקו לי את הספרים רק באשמת פורבס"

החיים לא פשוטים לדוגמנית המרוויחה ביותר בעולם ג'יזל בונדשן. ג'יזל, שמככבת בפסגת הרשימה השנתית שלנו כבר 7 שנים רצוף, היא הקורבן האחרון של בדיקת מס הכנסה מקיפה, שעל פי עדותה של הכוכבת עצמה, יש להאשים בה את פורבס.

"זה עצוב, מכיוון שהאנשים שכותבים את הדברים הללו לא באמת מחזיקים בגישה לחשבון הבנק שלי", אמרה הסופר-מודל בת ה-33 לעיתון הברזילאי האינטרנטי MdeMulher. "אני מרוויחה בסדר גמור, אפילו המון, אבל לא הרבה כפי שהם טוענים. מס הכנסה כבר בדקו לי את ספרי החשבונות בגלל הרשימה הזו, ולמען האמת זה לא מעניין אותי בכלל ההימצאות בה".

למרות הכל, לא צריך לדעת את ההבדל בין Proenza ל-פראדה כדי לנחש ניחוש מושכל לגבי רווחיה של בונדשן. עם רשימה אין-סופית של חוזים מתמשכים למספר שנים עבור מותגים כמו פנטן פרו וי, H&M, שאנל, לואי ויטון ומברשות השיניים אוראל B – אנחנו חזינו שהמספרים אכן ענקיים.

פרזנטורית של אינספור מותגים. ג'יזל בונדשן | צילום: רויטרס

פורבס העריך שבונדשן, שלאחרונה העמידה את ביתה למכירה בעבור סכום של 50 מיליון דולר, הרוויחה בין יוני 2012 ליוני 2013, סכום של 42 מיליון דולר, שמשקף ירידה בהכנסותיה של הסופר-מודל ב-3 מיליון דולר מהשנה שעברה. את המקום הראשון כבשה ג'יזל לראשונה בשנת 2009, עם רווחים של 25 מיליון דולר, בעיקר בשל חוזה הפרסום שלה עם חברת ההנעלה הברזילאית Grendene.

(נזכיר לקרואינו שהערכת הרווחים מתבססת על צילומים למגזינים, מיזמי רישוי עצמאיים, הופעות דוברות וחוזי פרסום מכל התחומים)
.
אולם, בדיקת מס הכנסה לא תדכא את מלכת הקמפיינים לשנת 2014. כאשר תחום הקמעונאות בברזיל מרקיע שחקים, הסופר-מודל רק הולכת לקבל לידיה עוד ועוד חוזים. השנה בעיר סאו פאולו, הולכת המלאכית לשעבר של ויקטוריה סיקרט לחבור לחברת ההלבשה המתחרה Hope וביחד הן יפתחו את החנות הראשונה אי פעם של מותג ההלבשה התחתונה על שם ג'יזל בונדשן.

אולם, אולי מה שהסופר-מודל הכי הייתה רוצה להדגיש, זה שהכסף בכלל לא משחק אצלה תפקיד: "צריך להיות מגזין שמכמת את הידע, ההבנה והאהבה לאנשים – זה כוח!", אמרה בונדשן למגזין MdeMulher. ובכן – שימי לב ג'יזל – אנחנו עושים גם את זה. ברשימת הנשים החזקות ביותר בעולם. ונחשי מה? את מספר 95.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.