Forbes Israel Logo
ב-5 שלבים פשוטים, ועם מעט מוצרים, תשיגו עור בריא וזוהר. צילום: Shutterstock

גם אתם יכולים: עור זוהר ב-5 צעדים

מצב העור הנחשק ביותר הוא כנראה - עור זוהר. הכנו עבורכם מסלול קצר, שלב אחר שלב, לתשובה ל"איך להשיג עור זוהר" - ומוצרי טיפוח כדי להתחיל בעבודה

עם תחילתו של הקיץ עולה תמיד גם שאלת ביוטי אחת נצחית: איך משיגים עור זוהר? התשובה נעוצה בתחזוקה – שגרה המשלבת הגנה מספקת לעור הפנים ומוצרים שיעניקו לחות וזוהר אולטימטיביים. "עור זוהר נובע בעיקר ממחסום עור בריא, המתוחזק על ידי הגנה מפני השמש", אומר רופא העור והדרמטולוג הדלי קינג. אם תקיימו את הכללים הבסיסיים האלה, תצליחו להעביר אפילו את העור העמום ביותר לזוהר יותר. הכנו עבורכם מסלול קצר, שלב אחר שלב, לתשובה ל"איך להשיג עור זוהר" – ומוצרי טיפוח כדי להתחיל בעבודה.

ניקוי יסודי, אך עדין לעור


קצף ניקוי הפנים בעל הפעולה הכפולה של ליראק פריז יסיר איפור, פגעי זיהום אויר ושאריות תאים מתאים ויותיר את העור רך ונקי עם ניחוח קסום של גרדניה, יסמין ולוטוס.

הוא מכיל גם חומצה היאלורונית שדתעניק לעור לחות וחומצה לקטית לטיהור עמוק של הנקבוביות ולטיפול במזהמים.

(149 ש"ח, 150 מ"ל, באתר ליראק ואצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשים).

קצף ניקוי של ליראק. צילום: אסף לוי
קצף ניקוי של ליראק. צילום: אסף לוי
הזנה עמוקה

רטיות העיניים מסדרת Timeless של מותג הטיפוח הקוריאני טוני מולי יסייעו בשיקום והזנה של העור סביב העיניים. בזכות הפורמולה הייחודית, שמועשרת בריר חלזונות וחלקיקי זהב שמעניקים לאיזור העיניים טיפול מרוכז ללחות אינטנסיבית ולשיפור מרקם העור וגמישותו.

החומרים הפעילים גם יפחיתו את הכהויות סביב העיניים והכי חשוב- יעניקו להן מראה צעיר וזוהר יותר.

(199 ש"ח, 60 יחידות, בסופר-פארם ובאתר המותג).

מסכת עיניים מסדרת ריר חלזונות של TONYMOLY. צילום: חן ברקוביץ
אנטי-אייגי'נג

LE LIFT Sérum החדש והמשופר שהשיקו לאחרונה בשאנל מבטיח פעולה יעילה ועוצמתית יותר. קידמה טכנולוגית, תגליות חדשות ונוסחה מחוזקת הובילו ליצירת מוצר טיפוח חדש שמציע פתרון ממוקד עם אפקט הרמה. כוח האנטי-אייג'ינג של רכז אלפלפא בוטנית משולב כעת עם היתרונות המונעים של פלפל שחור, וטכניקת עיסוי שפותחה בהתאמה אישית, על מנת להחליק, למצק, להגן ולחזק את העור בצעד אחד. יום אחר יום, מבטיחים במותג, העור נראה אחיד יותר, אלסטי יותר וחלק יותר. (800 ש"ח, 50 מ"ל, בבוטיקים של שאנל בקניון רמת אביב בקניון TLV, החל מה-1 ביולי).

LE LIFT serum של שאנל. צילום: chanel
לחות והגנה

כאן בחרנו עבורכם סדרה של מוצרים, חלקם יספקו לעור הפנים והגוף לחות וחלקם יספקו הגנה משולבת. בשעות היום מומלץ להשתמש במוצרים עם מקדם הגנה כאחרונים בשגרת הטיפוח.

לחות, הגנה (בנפרד): ערכת ההגנה החדשה של חוה זינגבוים כוללת שני מוצרים, כל אחד יספק הגנה מפני נזקים שונים. הראשון, Anti-Pollution Serum, תרסיס סרום שמגן על העור מפני נזקי זיהום האוויר וקרינת האור הכחול, מעודד ייצור טבעי של ויטמין D ושומר על העור מאוזן; השני, Sun perfect defence, קרם הגנה 50 SPF עם דמי מייקאפ שמכיל פורמולה עשירה בעלת פעילות משולשת המיועדת לעור רגיל עד יבש  ומציעה מגוון רחב של רכיבי הגנה, לחות והרגעה השומרים על בריאות העור ומונעים נזקי עור שמקורם בחשיפה לקרינת UVB/UVA. (מחיר הערכה 419 ש"ח, אצל קוסמטיקאיות מורשות).

ערכת ההגנה לקיץ של חוה זינגבוים. צילום: דרור עינב


לחות+הגנה: ספריי מים סולאריים להגנה מהשמש והענקת לחות לעור הוא כנראה המוצר האידיאלי לקיץ הישראלי. ב-Vichy יצרו תרסיס לפנים ולגוף, עם מקדם הגנה SPF50 וחומצה היאלורונית שמצטרף לסדרת קפיטל סולייל.

הספריי במרקם קליל ומרענן ומתאים לכל סוגי העור.

(190 ש"ח, 200 מ"ל, בבתי מרקחת פרטיים וסניפים נבחרים של רשתות הפארם).

ספריי מים סולאריים של וישי. צילום: יח"צ

לחות+הגנה: סדרת ההגנה מהשמש של אוון מתרחבת ולראשונה, מצטרף אליה תחליב פנים עם מקדם הגנה וגוון. התחליב, בטכנולוגיית Nude Skin Feel שמעניקה מרקם קליל, ספיגה מהירה וגימור טבעי, מעניק לעור הגנה אופטימלית עם מקדם הגנה 50SPF, הגגנה גבוהה מקרני UVA/UVB, מים טרמליים, נוגדי חמצון וויטמין C. (טווח המחירים 109.90-139.90 ש"ח, בבתי מרקחת, ברשתות הפארם ובאתרי אונליין נבחרים).

סדרת מוצרי ההגנה מהשמש של Avene. צילום: יח"צ חו"ל



לחות: קרם הגוף מסדרת Re-Moist של קרמה יספק לעור הגוף את הלחות לה הוא זקוק. הוא בעל מרקם קטיפתי שנספג בקלות ומעשיר את העור בוויטמינים, מרכיבי לחות וחמאת שיאה מזינה.

ניחוח עדין ונעים של וניל ופלפל ורוד ילווה אתכם לאורך היום.

(ברשתות השיווק והפארם).

קרם גוף וניל ופלפל ורוד של קרמה. צילום: ישראל כהן

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.