Forbes Israel Logo

דוחות אינטל עמדו בתחזיות; IBM שוב איכזבה

שתיים מענקיות הטכנולוגיה פרסמו הערב את סיכומיהן הכספיים לרבעון לרבעון השני של 2013, אשר היו שונים בתכלית.

הכנסותיה של ענקית השביים אינטל עמדו על כ-12.88 מיליארד דולר, ירידה של 5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בדומה לתחזיתם של האנליסטים אשר צפו להכנסות של 12.9 מיליארד דולר. הרווח הנקי עמד על 2 מיליארד דולר, או 0.39 דולר למניה. בתקופה המקבילה אשתקד עמד הרווח הנקי על 2.83 מיליארד דולר או 0.54 דולר למניה.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

"במהלך החודשיים בהם אני בתפקיד הקשבתי למגוון עצות מלקוחות, עובדים וחברי הנהלה", אמר לאחר פרסום הדוחות המנכ"ל בראיין קרזניץ', אשר נכנס לתפקידו במאי. "אני בטוח יותר מתמיד בהזדמנות שלנו כחברה להצליח". 


הכנסותיה של IBM עמדו ברבעון השני של 2013 על 24.92 מיליארד דולר, ירידה של 17% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. צפי האנליסטים עמד על הכנסות של 25.37 מיליארד דולר. הרווח הנקי עמד על 3.23 מיליארד דולר (2.91 דולר למניה) לעומת 3.88 מיליארד דולר אשתקד ולעומת צפי האנליסטים לרווח נקי של 3.77 דולר למניה.

מספר אנליסטים ציינו כי החברה, שהכנסותיה מתבססות על מכירת מחשבים, חומרה ותכנה נמצאת כבר ב"ירידה מהפסגה", לאחר שגם ברבעון הראשון נרשמה ירידה מדאיגה במכירות.    

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.