Forbes Israel Logo

דוחות חזקים לגולדמן זאקס; הרווח של קוקה קולה ירד ב-4%

עונת הדוחות בארה"ב נמשכת במרץ, כאשר השבוע צפויים הבנקים הגדולים בארה"ב וכמה מענקיות הטכנולוגיה לדווח על תוצאותיהן.

דוחות חזקים לבנק ההשקעות גולדמן זאקס: הבנק היכה את התחזיות, כשהכפיל את רווחיו הרבעוניים ל-1.93 מיליארד דולר, בהשוואה ל-962 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. הכנסות הבנק הסתכמו ב-8.61 מיליארד דולר, והרווח למניה הגיע ל-3.7 דולרים, מה שהיכה את ציפיות האנליסטים להכנסות של 7.98 מיליארד דולר, ולרווח של 2.82 דולרים למניה.

"שוב אנחנו רואים חברה המביסה את התחזיות המוקדמות. מדובר בחדשות טובות, אך השוק הולך לשבת על הגדר לפני עדותו של ברננקי בפני הקונגרס וכמה מן הדוחות הכלכליים", אמר פיטר קרדילו, הכלכלן הראשי בחברת רוקוול קפיטל בניו יורק.


מנכ"ל גולדמן זאקס לויד בלנקפיין | צילום: רויטרס

בניגוד לדוחות המוצלחים של הבנק, ענקית המשקאות קוקה קולה פרסמה דוחות מאכזבים, אשר הציגו ירידה של 4% ברווח הנקי, מ-2.79 מיליארד דולר בשנה שעברה ל-2.68 מיליארד דולר השנה. הכנסות החברה ירדו גם הן והסתכמו ב-12.75 מיליארד דולר, מתחת לציפיות האנליסטים.

יו"ר ומנכ"ל קוקה קולה מוהטר קנט אמר כי התוצאות הן "מתחת לציפיות, ומשקפות את האתגר המקרו כלכלי הגלובלי המתמשך ומזג האוויר הגרוע ברבעון האחרון". הוא הוסיף כי ענקית המשקאות מחויבת לשיפור התוצאות וכי הנתונים מצביעים על רבעון שני טוב יותר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.