חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

דוחות חיוביים בארה"ב משכו את אסיה לעליות: טוקיו זינקה ב-2.5%

המסחר בבורסות אסיה ננעל הבוקר במגמה חיובית על רקע הסנטימניט החיובי אתמול בוול סטריט ובאירופה. בסין פורסמו היום נתוני האינפלציה לשנה החולפת, אשר היו גבוהים מהתחזיות. הין היפני נחלש הבוקר ב-0.25% לעומת הדולר ונסחר ברמה של 101.23 ין לדולר.

בורסת שנחאי התחזקה ב-0.4%, הונד קונג הוסיפה גם היא לערכה 0.4% ובורסת טוקיו זינקה ב-2.5%.

"המשקיעים מתנהלים בזהירות יתר לפני עונת הדוחות. השוק עדיין שוקל אם נתוני התעסוקה בארה"ב בשבוע שעבר היו דבר טוב או רע", אמר צ'ונג סונג-ג'ה, אנליסט ב-Mirae. "המשקיעים עדיין לא בטוחים אם הסימנים לשיפור כלכלי בארה"ב טובים יותר לשוק מההיבט של ההפחתה בגירוי המוניטרי של הבנק הפדרלי המרכזי", הוסיף.


צילום: רויטרס

סין פירסמה הבוקר את נתוני האינפלציה ל-12 החודשים האחרונים, אשר היו גבוהים מהצפוי. מדד המחירים לצרכן עלה ב-2.7%, לעומת עלייה של 2.1% בשנה שהסתיימה בחודש מאי. ציפיות האנליסטים עמדו על נתוני אינפלציה של 2.5% בחודש יוני.

אחרי נעילה חיובית בסוף השבוע, דוחות התעסוקה הטובים מהצפוי בארה"ב המשיכו לדחוף את בורסות וול סטריט למגמה חיובית. במקביל, עונת הדוחות בוול סטריט לסיכום הרבעון השני של 2012 נפתחה כאשר ענקית האלומיניום אלקואה פרסמה את תוצאותיה, המהוות אינדיקציה לכיוון של עונת הדוחות.

ביום שישי הקרוב יפורסמו גם דוחותיהם של הבנקים ג'י.פי מורגן צ'ייס ושל וולס פארגו. מדד הדאו ג'ונס טיפס ב-0.6%, S&P 500 התחזק ב-0.5%, ומדד הנאסד"ק נסחר בעליה של 0.2%.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן