Forbes Israel Logo

דוחות טובים לצ'ק פוינט: עלייה של 4% בהכנסות ברבעון השני של 2013

חברת אבטחת המידע, צ'ק פוינט, בבעלותו של גיל שוויד פרסמ לפני זמן קצר את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של השנה הנוכחית ופרסמה כי הצליחה לעקוף את התחזיות המוקדמות של האנליסטים.

צ'ק פוינט דיווחה כי הכנסות החברה עלו ל-340.2 מיליון דולר – עלייה של 4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של צ'ק פוינט עמד ברבעון השני על 165 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של 161.8 מיליון בתקופה המקבילה כאשר הרוווח הנקי למניה הסתכם ב-81 סנט ועקף את התחזיות המוקדמות שעמדו על 81 סנט.

"אנו ממשיכים לספק את הרמה הגבוהה ביותר של אבטחה מפני סכנות הסייבר", אומר שוויד. מערכת אחת של צ'ק פוינט כולה לספק ללקוחות אבטחה משולבת שלאחרים יידרשו 15 מוצרים כדי לספק אותה רמה. אנו ממשיכים להעלות את הביטחון של הלקוחות שלנו היום, כדי לענות על האתגרים של מחר ", סיכם שויד.

גיל שוויד | צילום: יונתן בלום 

צ'ק פוינט נכללה לפני 3 חודשים בדירוג גלובל 2,000 של פורבס שם דורגה במקום ה-1382 עם רווח שנתי של 0.6 מיליארד דולר ושווי שוק של 10.3 מיליארד דולר. שמה של צ'ק פוינט גם הוזכר השבוע במסמך הטבות המס שפרסם משרד האוצר משם עלה כי החברה נהנתה מהטבות מס בהיקף של 1.65 מיליארד שקל בין השנים 2006-2012

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן