Forbes Israel Logo

שוויד מאיים לעזוב?: אם יצמצמו לנו את ההטבות, נעשה מה שנכון לנו

"אנחנו משלמים המון מסים", כך אמר הערב גיל שוויד, מייסד חברת צ'ק פוינט. "נכון, אנחנו נהנים מהטבות, אבל אלו הטבו שבזכותן הרבה מחברות הטכנולוגיה נמצאות בישראל".

"לפני שנתיים עשו רפורמה בחוק עידוד השקעות הון ואחרי הרפורמה הזאת אנחנו משלמים 50% יותר מס", אמר שוויד בראיון לערוץ 2. כשנשאל מה תעשה החברה אם יצמצמו את ההטבות, אמר שוויד: "אנחנו נעשה מה שנכון לנו. אני מאוד רוצה ואוהב להיות בישראל, שמח שהתחלתי את צ'ק פוינט בישראל והחברה עדיין כאן. אין הרבה חברות טכנולוגיה שהן לגמרי חברות ישראליות. חלק גדול מחברות הטכנולוגיה הישראליות רשומות במקום אחר ומשלמות את מיסיהן במקומות אחרים. אני גאה שיכולתי לרשום את צ'ק פוינט בתוך חברה ישראלית ולהשאיר אותה כזו, ואני מאוד מקווה שזה יימשך כך עוד הרבה שנים".

צ'ק פוינט דורגה בין 2,000 החברות הגדולות בעולם בדירוג פורבס שפורסם היום. החברה נמצאת במקום ה-1382, ומדורגת שביעית מבין החברות הישראליות ברשימה.

חברת התוכנה הישראלית דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2013. על פי הדוח, מכירות החברה בחודשים ינואר-מרץ הסתכמו ב-322.7 מיליון דולר, עלייה של 3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של החברה (NON-GAAP) ברבעון הראשון עלה מ-156.9 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה ל-159.3 מיליון דולר ברבעון האחרון.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

מדובר ברווח של 79 סנט למניה, גבוה מעט מתחזיות האנליסטים שצפו לרווח של 72 סנט למניה. עוד דיווחה החברה כי במהלך הרבעון הראשון של השנה, היא קנתה בחזרה 2.64 מיליון מניות ב-131.6 מיליון דולר.

גיל שוויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט | צילום: יונתן בלום

יתרת המזומנים של צ'ק פוינט הסתכמה ברבעון הראשון ב-3.52 מיליארד דולר, זאת בהשוואה ליתרה של 3.12 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

לדברי מייסד ומנכ"ל החברה גיל שוויד, "צ'ק פוינט התחילה את השנה בצורה מאוד חזקה. הצגנו תוצאות שיא לרבעון הראשון".

מחברת צ'ק פוינט נמסר: "אנו מצרים על כך שכתב פורבס בחר לייצר פרובוקציה תוך נסיון לערב את צ'ק פוינט במחלוקת פוליטית שהיא מסרבת להשתתף בה, כפי שאף נאמר בראיון המלא לערוץ 2. צ'ק פוינט גאה להיות חברה ישראלית ותמשיך להיות כזו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.