Forbes Israel Logo

דיווח: טוויטר הפכה ליעד לניסיון השתלטות עוינת, מניית החברה זינקה בתגובה

המסחר בבורסה בניו יורק ננעל היום בירידות שערים, לאחר שלאורך מרבית היום שלט דווקא הצבע הירוק במסכי וול סטריט. את עיקר תשומת הלב המשיך לרכז מחיר הנפט בעולם, אשר זינק אתמול והוסיף כ-5% לערכו על רקע ההסכם המתגבש בין איראן לבין המעצמות. גם היום המשיך מחירו של "הזהב השחור" לטפס – והוא הוסיף 3.5% לערכו. 

צילום: thinkstockphotos

בנוסף, ממתינים המשקיעים לעונת הדו"חות במשק האמריקאי אשר תחל מחר, כשכלל החברות הנסחרות בניו יורק יפרסמו את דו"חות הסיכום הרבעוניים שלהם. על פי הערכות שונות אשר נשמעו בארה"ב, מומחים רבים חוששים כי חברות רבות יפרסמו דו"חות חלשים במיוחד, כשאת האשמה הם תולים בהתחזקות הדולר האמריקאי למול מטבעות העולם.

היום, כאמור, ננעל המסחר בניו יורק במגמה שלילית כשמדד הדאו ג'ונס נסחר ללא שינוי, מדד ה-S&P 500 איבד 0.3% מערכו ומדד הנאסד"ק נחלש ב-0.1%. בגזרת המניות בולטת מניית חברת השליחויות פדקס, אשר על פי דיווחים היום מנהלת מגעים לרכישת חברת הענק המתחרה TNT עבור 4.8 מיליארד דולר. מניית פדקס זינקה בתגובה והוסיפה 2.7% לערכה. בנוסף במוקד עמדה חברת טוויטר, על רקע דיווחים שונים כי ענקית המיקרו בלוגים הפכה ליעד להשתלטות עוינת של גורמים מחוץ לחברה. על פי אותו דיווח, בחברה שכרו שירותי ייעוץ מיוחדים בכדי להתגונן מפני הניסיון, כמו גם את שירותי חברת גולדמן זאקס. על רקע הדיווח, כאמור, זינקה מניית החברה – והוסיפה 4% לערכה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.