חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

דיווח: סוריה כיוונה טילים מתקדמים לעבר תל אביב

סוריה כיוונה טילים מהסוג המתקדם ביותר שברשותה לעבר תל אביב, ומתכוונת להשתמש בהם במקרה של תקיפה ישראלית חוזרת בשטחה – כך דיווח הלילה ה"סאנדיי טיימס" הבריטי. 

על פי הדיווח, לוויני ריגול זיהו את ההכנות שעורך הצבא הסורי, במסגרתן נפרשו טילי קרקע-אל-קרקע מסוג תשרין.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בתוך כך, גורם ישראלי אמר אמש לניו יורק טיימס כי ישראל, שביצעה באחרונה שלוש תקיפות בשטחי סוריה, שוקלת מתקפות נוספות ומזהירה את בשאר אסד כי משטרו יתמודד עם "השלכות משתקות" אם יכה חזרה בישראל. לדברי הגורם, הצבת טילי התשרין הסורים, אשר כל אחד מהם מסוגל לשאת מטען במשקל חצי טון, מהווה הסלמה של המתח באזור.


צילום: רויטרס

אתמול דיווח ה"טיימס" הלונדוני, כי ישראל מעדיפה את אסד בשלטון על פני השתלטות של גורמי האופוזיציה על סוריה. בדיווח צוטט בכיר במודיעין הישראלי, שציין כי אסד מוחלש בשלטון עדיף לסוריה עצמה ולאזור כולו. "עדיף השטן שאנחנו מכירים על פני השדים שאנחנו רק יכולים לדמיין במידה וסוריה תיפול לכאוס, שעלול להביא לעלייתם של פלגים איסלאמיסטיים קיצוניים מרחבי העולם הערבי שישתלטו על המדינה", אמר הבכיר הישראלי.

אמש העניק הנשיא הסורי ראיון נדיר לעיתון הארגנטינאי "קלארין", ובו תקף בחריפות את ישראל: במתקפה נרחבת על ישראל, על רקע המתקפות האחרונות של חיל האוויר בשטחה של ארצו: "המערב שלח את ישראל להתערב כדי להעלות את מוראל הטרוריסטים", טען. "ישראל תומכת באופן ישיר בארגוני הטרור, ומייעצת להם כיצד לתקוף אתרים בסוריה", הוסיף.

 

 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן