Forbes Israel Logo

דינמי ואלגנטי: Audiישראל משיקה את ה-Q5 החדש

החברה חושפת את מתיחת הפנים שעבר הדגם הנמכר ביותר במשפחת ה-Q ובסגמנט ה-SUV, עם עיצוב חדש, סדרת פריטים ייחודיים ומנוע עדכני וחסכוני

BrandVoice

מתיחת הפנים ל-Audi Q5 לוקחת צעד קדימה את ה-SUV הפופולרי בשוק היוקרה – בזכות עיצוב דינמי ואלגנטי, תא נוסעים מאובזר הכולל מולטימדיה חדשה ומשודרגת ומנועים עדכניים וחסכוניים.ה-Q5 מצויד במנוע 2.0 ליטר TFSI המספק 265 כ"ס, מומנט של 37.7 קג"מ וזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות בלבד.

לראשונה תוצע מערכת מיקרו היברידית בטכנולוגיית mHEV, כך שלצד מנוע הבנזין קיים מצבר נוסף לשיפור צריכת הדלק והפחתת פליטת מזהמים. ה-Q5 מציע מגוון רחב של מערכות נוחות ואבזור הכוללות בין היתר מערכת מולטימדיה חדשה MMI Radio Plus עם מסך מגע צבעוני בגודל "10.1, Audi Virtual Cockpit, בורר מצבי נהיגה, בקרת אקלים 3 אזורים, דלת תא מטען עם פתיחה וסגירה חשמלית, חבילת תאורה פנימית ועוד.

פריטים יחודיים

Q5 המחודש מציג עיצוב חיצוני מעודכן ואלגנטי יותר. המעצבים של Audi בחרו להדגיש את הד.נ.א המוכר של המותג ושל סדרת ה-Q בפרט באמצעות סדרת פריטים ייחודיים. כך, למשל, מכסה המנוע ודלת תא המטען מציגים עיצוב חדש וספורטיבי, הגריל המתומן המוכר של המותג זוכה לעיצוב חדש, הוא רחב יותר במעבר בעוד כונסי האוויר בצידי חזית הרכב גדולים ועמוקים יותר. אורכו של הדגם המחודש עומד על 4,682 מ"מ, 19 מ"מ ארוך יותר מהדגם היוצא בזכות פגושים גדולים יותר. שאר המידות נותרו ללא שינוי. הרכב מצוייד כסטנדרט בחלון גג פנורמי, פסי גג מאלומיניום, פנסי LED קדמיים ואיתות דינמי לצד מנורות OLED אחוריות עם חותמת LED, מערכת לשטיפת הפנסים (בחבילת מטריקס), מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית שכוללות גם חימום ואיתות LED, שמשות אחוריות כהות, ספוילר אחורי וחישוקי "18, 5 זרועות בעיצוב Double Spoke Dynamic עם צמיגי R18 235/60.

לראשונה בדגם זה תוצע יחידת הנעה שמשלבת בין מנוע בנזין למערכת מיקרו היברידית mHEV הכוללת מצבר 12V Li-ion המסייע למנוע המרכזי ובכך משפר את צריכת הדלק ומפחית את פליטת המזהמים. יחידת ההנעה של ה-Q5 כוללת מנוע בנזין 2.0 ליטר TFSI בעל ארבעה צילינדרים, עם הספק של 265 כ"ס ומומנט של 37.7 קג"מ. זמן התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש הוא 6.1 שניות בלבד והמהירות המרבית עד 240 קמ"ש. המנוע משודך לתיבת הילוכים S tronic מתקדמת בת שבעה הילוכים. צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 7.2 ליטר ל-100 ק"מ.

דגם Q5 המחודש של Audi. צילום: יח"צ
דגם Q5 המחודש של Audi. צילום: יצרן
מחלקה ראשונה

תא הנוסעים היוקרתי של ה-Audi Q5 מציע חלוקה אופקית של הדשבורד ומעביר תחושת מרחב ואיכות מהשורה הראשונה. הרכב מוצע ברמת גימור Advanced הכוללת לוח מחוונים דיגיטלי – Audi Virtual Cockpit, Audi Smartphone Interface, מערכת מולטימדיה חדשה MMI Radio Plus עם מסך מגע צבעוני בגודל "10.1, מערכת שמע הכוללת שמונה רמקולים, מערכת Start&Stop, בורר מצבי נהיגה – Audi Drive Select, הגה בתיפור עור בעל 3 זרועות וכפתורי שליטה על המולטימדיה, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם תמיכה לגב התחתון בריפוד עור משולב, מערכת בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, חבילת תאורה פנימית, מפתח חכם, שמשות קדמיות אקוסטיות בזיגוג כפול, תא מטען עם פתיחה וסגירה חשמלית ללא מגע ועוד.

מערכות בטיחות אקטיביות מוצעות בדגם המחודש כסטנדרט, ביניהן: מערכת לניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום, בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, זאת בנוסף לשש כריות אוויר, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם חיווי ויזואלי ועוד.

חבילת Luxury כוללת בנוסף בקרת שיוט אדפטיבית וחבילת Assistance City הכוללת מצלמה אחורית מקורית, מערכת Audi Side Assist ו-Audi Pre Sense Rear, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם חימום, תמיכה וזיכרון למושב הנהג, זכרונות למראות הצד, פגושי "Advanced" וחישוקי "19 5 זרועות בעיצוב V עם צמיגי 235/55.

מחיר ה-Audi Q5 יעמוד על 359 אלף שקל והיא תהיה זמינה בישראל החל מחודש דצמבר.

הנתונים המוצגים בהודעה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית.

צילומים: יצרן

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן