חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

דירוג מיוחד: הסלבריטאים המתים המרוויחים ביותר בשנת 2014

"יוקר המחייה" הפך לביטוי השחוק ביותר בלקסיקון הישראלי בחודשים האחרונים, אך יש כאלה שדווקא מרוויחים לא מעט כסף – מבלי לחיות כלל. כבכל שנה, מפרסם מגזין פורבס את רשימת "הסלבריטאים המתים המרוויחים ביותר": שחקנים, זמרים ושאר ידוענים, אשר ממשיכים "להרוויח" לאחר מותם בזכות תמלוגים על יצירותיהם ואחוזים ממכירות מוצרים שונים הנושאים את דיוקניהם. בסך הכל, 10 הסלבריטאים-המתים אשר מובילים את הרשימה הכניסו במהלך השנה החולפת לא פחות מ-363.5 מיליון דולר, וכל זאת מבלי להופיע אפילו פעם אחת. למעט, כמובן, מייקל ג'קסון.

"מלך הפופ" מוביל גם השנה את הרשימה בגאון, לאחר שהכניס במהלך השנה החולפת 140 מיליון דולר. אך נראה שג'קסון לא נתן למותו בטרם עת להפריע לו להמשיך לעבוד: השנה יצא לחנויות האלבום Xscape, השני במספר אשר יצא עם שיריו לאחר מותו. בנוסף, כולם זוכרים את "הופעתו" המדוברת בטקס פרסי המוזיקה של המגזין בילבורד, אז הופיעה על הבמה הולוגרמה של ג'קסון, אשר "הופיע" עם שיר וריקוד והותיר מיליוני מעריצים נפעמים.

במהלך השנה הקרובה צפויים לחבור לג'קסון עוד שני סלבריטאים מתים, אשר יוצגו עזרת הולוגרמות מתקדמות על בימות המופעים. הראשונה היא השחקנית האמריקאית בטי פייג', אשר סוכניה הודיעו כי יעשו שימוש בהולוגרמה עם דמותה במסגרת מופע על חייה של הכוכבת. השנה "הכניסה" פייג' 9 מיליון דולר.

אך ההולוגרמה המדוברת של השנה צפויה להיות זו של "המלך" – אלביס פרסלי, אשר הכניס במהלך השנה 55 מיליון דולר מתמלוגים על שיריו, ממכירת מוצרים שונים ומהכנסות המבקרים באחוזתו גרייסלנד. החברה המחזיקה על זכויות "המותג" הנושא את שמו כבר חשפה כי היא עובדת על הולוגרמה של פרסלי מבצע את שיריו במהלך הופעה, והיא צפויה להשתלב במופע עתיר תקציב אשר יעלה בלאס וגאס כבר באביב הקרוב. את המקום השלישי בדירוג תופס דווקא צ'ארלס שולץ – המאייר אשר הביא לעולם את דמותו של צ'ארלי בראון וכלבו סנופי.

כמה הרוויח אלברט איינשטיין השנה? | צילום: רויטרס

אך לא צריך ללכת רחוק עד למייקל ג'קסון – שכן גם בישראל ניתן למצוא אמנים אשר ממשיכים להכניס סכומים גדולים גם לאחר מותם. רק בתחילת החודש נערך הפארק הירקון מופע הענק עם שיריו של הזמר אריק איינשטיין, אשר הלך לעולמו לפני כשנה. המופע עורר הדים רבים עקב העובדה כי הופק על ידי חברת "סלקום", וקולות רבים ביקרו את השימוש במותג "אריק איינשטיין" לצרכי פרסום. הסכום אשר קיבלה משפחתו של הזמר עבור האירוע אינו ידוע, אך סביר להניח כי מדובר בסכומים יפים בהחלט.

כל הצילומים: רויטרס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן