Forbes Israel Logo

דירוג פורבס: 100 הספורטאים המרוויחים ביותר בעולם

טייגר וודס הוא הספורטאי שהרוויח הכי הרבה כסף במהלך השנה האחרונה – כך על פי דירוג מגזין פורבס. וודס הרוויח ב-12 החודשים האחרונים כ-78.1 מיליון דולר, מתוכם 65 מיליון כתוצאה מחסויות והשאר הודות לטורנירים בהם השתתף. 

אתלטים מ-23 מדינות ב-11 ענפים נכנסו השנה לרשימת 100 הספורטאים המרוויחים בעולם. הנתונים כוללים משכורות, בונוסים, ופרסים כספיים שגרפו לכיסם מ-1 ביוני 2012 ועד 1 ביוני 2013, ולא כוללים הכנסות כתוצאה מתיקי השקעות או חישובי מסים ואגרות לסוכנים.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

צילום: רויטרס

באופן שיפתיע אולי את חובב הספורט הישראלי הממוצע (והרבה פחות את חובבי הספורט האמריקאי), בין חמשת המדורגים ראשונים לא נכלל אף כדורגלן. אחרי וודס ממוקם הטניסאי הוותיק רוג'ר פדרר, שמוכיח כי גם אם היכולת כבר לא מה שהיתה – הרווחים עדיין כאן עם 71.5 מיליון דולר.

מיד לאחר מכן מגיעים שני הכדורסלנים הטובים בעולם, קובי בראיינט ולברון ג'יימס, עם 61.9 מיליון דולר ו-59.8 מיליון דולר בהתאמה. סוגר את החמישייה הפותחת שחקן הפוטבול דרו בריס, עם 51 מיליון דולר.

עוד בעשרת המרוויחים הגדולים: שחקן הפוטבול ארון רוג'רס (גרין ביי פקרס) עם 49 מיליון דולר, שחקן הגולף פיל מיקלסון (48.7 מיליון דולר), ושלושת הכדורגלנים – דייויד בקהאם (47.2 מיליון דולר), כריסטיאנו רונאלדו (44 מיליון דולר) וליאו מסי (41.3 מיליון דולר).  

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.