חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

דנקנר משנה כיוון: כור החליטה לממש מניות בנק קרדיט סוויס

דנקנר לא מוותר ומשנה אסטרטגיה: חברת כור, החברה הבת של דסק"ש הודיעה שתחל בשבועות הקרובים במימוש מניות קרדיט סוויס שברשותה. כור מחזיקה כיום ב-2.3% ממניות הבנק השוייצרי ששווין עומד על 3.3 מיליארד שקל.

"נוכח מגמת ההתאוששות במחיר מניית קרדיט סוויס בשנה האחרונה, תנאי השוק וכן על רקע עסקת מיזוג אפשרית בין כור ובין דסק"ש, דירקטוריון החברה משנה את מדיניות ההשקעה שלו במניות קרדיט סוויס", נכתב בדיווח שהוציאה החברה שבשליטת דנקנר לבורסה.

בדוחות הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2013 ציינה כור כי רשמה רווח בגין שערוך ההשקעה בקרדיט סוויס בסך כ-118 מיליון שקל. בנוסף ציינה החברה  כי יתרת המזומן של כור עומדת על סך של כ-1.75 מיליארד שקל.

צילום: רויטרס

הרבעון הראשון של 201 של בנק קרדיט סוויס הצביע על תוצאות טובות. על פי הדוחות, הרווח הנקי של הבנק השלישי בגודלו בשוויץ עלו ל-1.3 מיליארד פרנק שוויצרי, זאת בהשוואה ל-44 מיליון פרנק שוויצרי ברבעון המקביל אשתקד.

כיום נסחרת מניית קרדיט סוויס במחיר של כ-27.9 פרנק שוייצרי בבורסת ציריך לאחר שזינקה ב-85% בשנה האחרונה. אם זאת, כור עדיין מופסדת על אחזקותיה במניה. בחברה ציינו כי המכירה תיעשה בין אם בבורסה או בפלטפורמות מחוץ לבורסה

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן