חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

האופוריה מתפוגגת? בורסות אסיה בירידה – שנחאי צנחה ב-1.4%

למרות שרצף העליות בוול סטריט נמשך אמש, באסיה ננעל הבוקר המסחר במגמה שלילית. עיניי המשקיעים נשואות כעת אל הקונגרס הסיני המתכנס בשעות אלה, בהמתנה להכרזות על תוכנית תמריצים חדשה לכלכלה השניה בגודלה בעולם. 

בורסת שנחאי הובילה את ירידות השערים ביבשת וצנחה ב-1%, טוקיו נחלשה ב-0.3% והונג קונג רשמה ירידה של 0.9%. מדד ה-MSCI אסיה פסיפיק רשם היום ירידה של 0.5% בהובלת המניות היפניות.

אמש ננעל הסחר בוול סטריט במגמה חיובית. הדאו ג'ונס רשם עלייה של 0.4% והגיע ל-14,447.29 נקודות. מדד ה-S&P 500 קרוב גם הוא לשבירת שיא והתחזק ב-0.3% והנאסד"ק הוסיף היום 0.2% לערכו.

צילום: רויטרס

בשעה זו מתקיימת הפגישה השנתית של הקונגרס הסיני, המשמש כבית המחוקקים העליון במדינה. המשקיעים ממתינים לראות האם יצאו המנהיגים בהצהרות על צעדים נוספים לתמרוץ הכלכלה ולעצירת ההאטה במשק. 

בסוף השבוע פורסם כי האינפלציה במדינה הגיע בחודש פברואר לשיא של 10 חודשים. בנוסף פורסם כי תוצאות הסקטור התעשייתי ונתוני ההוצאה הפרטית בסין היו נמוכות מציפיות האנליסטים. הנתונים מראים על צמיחה איטית יותר מהמצופה של הכלכלה הסינית, מה שמדאיג מפני חוסר יציבות כלכלית במדינה ובעולם כולו. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן