חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הבורסה ננעלה במגמה חיובית; מניית אופקו זינקה ב-8.5%

שבוע המסחר בבורסה בת"א נפתח הבוקר במגמה חיובית, לאחר שבסוף השבוע נרשמו עליות שערים במסחר בוול סטריט. ביום שישי כזכור, פורסם כי מדד המחירים לצרכן בארץ ירד ב-0.6% – ירידה כפולה מן התחזיות. לירידה במדד עשויה להיות השפעה על החלטת בנק ישראל בדבר הורדת הריבית במשק, מהלך אשר ישפיע גם הוא על המשקיעים.

הבוקר, כאמור, מתנהל המסחר במגמה חיובית כשמדד ת"א 25 עלה ב-0.5%, מדד ת"א 100 הוסיף גם הוא 0.5% לערכו ומדד הבנקים התחזק ב-0.3%. מדד הטכנולוגיה עלה ב-0.1%, מדד הנפט והגז ירד ב-0.1%, מדד התקשורת ננעל ללא שינוי ומדד הנדל"ן הוסיף 1% לערכו. 

צילום: אהוד כהנים

מניית חברת התרופות "טבע" התחזקה קלות ב-0.1%, לאחר הדיווחים בארה"ב כי קרן הגידור של המיליארדר ג'ורג' סורוס רכשה בחודשים האחרונים 5.7 מיליון מניות נוספות של החברה, ובכך הפכה טבע לאחזקה העיקרית של הקרן. חברת אופקו זינקה היום ב-8.5%, לאחר שערך המנייה זינק בסוף השבוע במסחר בוול סטריט. 

"למרות המדד הנמוך בינואר, בשלב זה לא צפויה הורדת ריבית בסוף החודש, זאת בעקבות נתוני סחר חוץ חיוביים ועלייה מחודשת במחירי הדירות לרכישה" אמרו הבוקר בלידר שוקי הון. "כפי שציינו בעבר, תתכן הורדת ריבית בסוף חודש מרץ במידה והפד יחליט על הקפאת ה-tapering בעקבות חולשה בנתונים הכלכליים". 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן