Forbes Israel Logo

הבורסה ננעלה במגמה מעורבת; סלקום ופרטנר נחלשו לאחר פרסום הדוחות

המסחר בתל אביב ננעל במגמה מעורבת  על רקע פתיחה שלילית היום בוול סטריט והמשך המתח הבטחוני.

מדד ת"א 25 ננעל ללא שינוי, מדד ת"א 100 נחלש ב-0.2% ומדד הבנקים הוסיף לערכו 0.3%. מדד הנפט והגז נחלש ב-0.5%, מדד התקשורת ירד ב-1.3% ומדד הנדל"ן איבד 0.2% מערכו.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל ציינו הבוקר כי "הדולר-שקל ממשיך להתבסס מעל רמת המפתח של 3.81. אמש אף טיפס הצמד לשיא חדש ב-3.8250. הנעילה אתמול מעל 3.80 הינה משמעותית, וזאת לאחר שהצמד התקשה לטפס מעל משוכה זו בשבועיים האחרונים. הפריצה מעל רמה זו עשויה לדרבן ספקולנטים נוספים להצטרף למגמת העלייה ולדחוף את הצמד מעלה, כאשר אמת היעד הבאה ניצבת ב-3.8350. בעולם, הדולר החל את שבוע המסחר בנסיגה וזאת בהיעדר טריגר שיניע את המסחר. היומן הכלכלי השבוע דליל למדי וגם עונת דוחות הרווח בוול-סטריט עומדת להסתיים ועל כן ייתכן שנראה דשדוש או אפילו תיקון מסוים בדולר במסחר העולמי".

מניות במוקד

סלקום דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2014. החברה רשמה הכנסות משירותים בגובה של 880 מליון שקלים, קיטון של 13.1% בהשוואה לרבעון המקביל וירידה של 6.7% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל ב-2013. בסה"כ הרווח הנקי לרבעון מסתכם ב-74 מיליון שקל, עלייה של 42%. מניית החברה ירדה ב-2.7%.

פרטנר פירסמה את דוחותיה לרבעון השלישי של 2014 הבוקר, שהצביעו על ירידה של 1% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה משירותים ירדו ב-9%, אך פרטנר הצליחה לקזז את הירידה הזו על ידי עלייה של 44% במכירת ציוד. הרווח הנקי של החברה גדל הרבעון ב-5% ועומד על 40 מיליון שקל. מניית החברה ירדה ב-1.6%.

מניות דסק"ש ואי.די.בי פתוח המשיכו לרכז תשומת לב רבה גם היום, לאחר שצנחו ביומיים האחרונים, מאז שהודיעה חברת "אדמה" על החלטתה לצאת להנפקה בוול סטריט בכדי לגייס 400 מיליון דולר – זאת על פי שווי של 3 מיליארד דולר – שווי שאינו משקף כל רווח עבור אי.די.בי ודיסקונט המחזיקות נתח בחברה. מניית אי.די.בי פתוח התחזקה ב-13% ומניית דסק"ש זינקה ב-13%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.