חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הבורסה ננעלה בעליות קלות; כלל ביטוח ירדה ב-3.6% לאחר ביטול עסקת רכישתה

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום בעליות קלות, על רקע המשך עונת הדוחות הכספיים הרבעוניים והמגמה החיובית אתמול בוול סטריט.

מדד ת"א 25 טיפס ב-0.1%, מדד ת"א 100 עלה ב-0.2%, ומדד הבנקים נסחר סביב רמות הפתיחה. מדד התקשורת התחזק ב-0.6%, מדד הנדל"ן ומדד הנפט והגז ננעלו ללא שינוי.

בגיזרת המניות היורדות ניתן לציין בין היתר את מגדל ביטוח, שנסוגה ב-2.6% לאחר פרסום דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2013, ואת פוקס שירדה גם היא מאותה הסיבה ב-2.4%. מניית פרטנר, לעומת זאת, התחזקה ב-3%, כשגם מניית אפריקה נכסים זינקה ב-8.5% לאחר פרסום דוחות רבעוניים חיוביים.

נוחי דנקנר | צילום: תומריקו

עכשיו זה רשמי – קבוצת הרוכשים התאילנדים CP נסוגה מעיסקת כלל ביטוח. אי.די.בי הודיעה היום כי לחברה נמסר הבוקר על-ידי באי הכוח של קבוצת הרוכשים כי המשקיע מתאילנד לא ישתתף בעסקה, וכי המשקיע מהונג קונג ממשיך לבחון אפשרויות לקיים את העסקה ביחד עם קבוצת משקיעים אחרת ובלוחות הזמנים הנוכחיים. מניית כלל ביטוח נחלשה ב-3.6%.

מניית בבילון נחלשה ב-0.8% לאחר שאתמול פרסמה החברה כי היא מנהלת מו"מ למיזוג עם חברת IronSource. המיזוג עשוי לרמוז על הנפקה משותפת של החברות בוול סטריט לאחר סיום המהלך.

נכסים ובנין התחזקה ב-0.2% לאחר שהרווח הנקי של זרוע הנדל"ן של אי.די.בי עלה ברבעון השני של 2013 ב-54% מ-26 ל-40 מיליון שקל – כך לפי הדוחות הכספיים שפרסמה היום החברה. הרווח הנקי הסתכם במחצית הראשונה של 2013 בכ-112 מיליון שקל, לעומת כ-237 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הירידה ברווח הנקי במחצית הראשונה של 2013 נובעת בעיקרה משערוך נמוך יותר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד של נדל"ן להשקעה בארה"ב. ההכנסות מהשכרת נכסים הסתכמו ברבעון השני של 2013 בכ-189 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן