חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הבורסה ננעלה בעליות שערים; חלל זינקה במעל 9%, אי.די.בי המשיכה לצנוח

בורסת ת"א ננעלה היום במגמה חיובית, כשברקע עליות השערים בבבורסות אסיה ואירופה. גם המסחר בוול סטריט, אשר נפתח במגמה שלילית, נסחר כעת סביב רמות הפתיחה.

מדד ת"א 25 עלה היום ב-1%, ומדד ת"א 100 עלה ב-0.8%. מדד הבנקים התחזק ב-0.9%, מדד התקשורת נחלש ב-0.2%, מדד הנדל"ן הוסיף 0.2% לערכו, ומדד הנפט והגז עלה ב-1%.

צילום: אהוד כוהנים

מניית חלל תקשורת זינקה היום ב-9.4%, לאור פרסומים על המועמדות המובילות לרכישתה: קרן אייפקס וחברות הלוויין הבינלאומיות אינטלסאט והיספאסאט. גם מניית כיל צמחה היום והוסיפה 2.6% לערכה, לאחר הערכה חיובית של אנליסטים מטעם "דויטשה בנק" אודות החברה. מנגד, מניית אי.די.בי המשיכה להתרסק ואיבדה היום מעל 20% מערכה.

במחלקת המחקר של FXCM ציינו הבוקר כי "הספקולציות בדבר מדיניותו של הפד, לאור דוח התעסוקה המאכזב שפורסם בשישי, לבטח יכתיבו את הסנטימנט והתנועות בשוק השבוע. ואולם, בשווקים יתמקדו בעיקר בעונת דוחות הרווח שנפתחה בשבוע שעבר והשבוע תעלה הילוך עם לוז עמוס במיוחד. במוקד העניין יעמדו המוסדות הפיננסיים, ובהם ג'יי-פי מורגן, בנק אוף אמריקה, סיטיגרופ, גולדמן סאקס ומורגן סטנלי, אשר יפרסמו את דוחותיהם לרבעון הרביעי. תוצאות המגזר הפיננסי בדרך כלל נותנות את הטון של כל עונת דוחות הרווח. גם דוח המכירות הקמעונאיות שיתפרסם השבוע ירכז עניין, מאחר שהוא יעניק אינדיקציה על מגמות הצריכה בעונת החגים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן