Forbes Israel Logo

הבעת האמון של קרנות הגידור בכלכלת ארה"ב משכה את וול סטריט לעליות

המסחר בוול סטריט ננעל הלילה בעליות שערים על רקע דברים חיוביים שאמר מנהל קרנות גידור מוביל על המשק האמריקאי. עם זאת היום פורסם כי חלה ירידה בשיעורי היבוא והייצוא של ארה"ב. מניות חברות התקשורת ריכזו עניין על רקע חשיפת מכשיר הסמארטפון החדש של חברת נוקיה. 

מדד הדאו ג'ונס רשם עלייה של 0.8%, ה-S&P 500 טיפס ב-1% והגיע לשיא של 1,650.34 נקודות ומדד הנאסד"ק הוסיף 0.7% לערכו. 

מייסד שותף של קרן הגידור אפלוסה מנג'מנט אמר היום בראיון לרשת הטלוזיה CNBC כי הוא שורי על שוק המניות. טפר הביע אופטימיות ואמר כי הוא מאמין שכלכלת ארה"ב תמשיך בהתאוששות של החודשים האחרונים. בנוסף אמר טפר כי על מנת לעצור את הראלי בשווקים, על בנק הפדרלי לצמצם את רכישות האג"ח שלו. 

צילום: אופיר פרימט

היום פורסם כי מחירי היבוא ארה"ב ירדו באפריל ב-0.5%. הנתון תאם את ציפיות האנליסטים. בנוסף פורסם כי מחירי היצוא ירדו ב-0.7% באפריל לאחר ירידה של 0.5% במרץ.

חברת נוקיה חשפה היום את הסמארטפון החדש שלה. מדובר בדגם חדש של טלפון הלומיה שלה. השקת המוצר לא רישה את המשקיעים ומניית החברה איבדה היום 5.2% מערכה. 

חברת סלקום נחלשה ב-0.45% בוול סטריט. החברה דיווחה אתמול עלתוצאותיה לרבעון הראשון של השנה. על פי הדוח, הרווח הנקי של החברה ירד ברבעון החולף ב-61.3% לעומת אשתקד, כששיעור הנטישה עלה ב-49%. מצבת מנויי החברה קטנה בכ-33 אלף מנויים והכנסות החברה ירדו ב-20.6%. הרווח הבסיסי למניה לרבעון הראשון של שנת 2013 הסתכם ב- 0.67 שקל למניה בהשוואה ל- 1.74 שקל אשתקד.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.