Forbes Israel Logo

הדולר נחלש ב-0.2%: השער היציג – 3.559 שקלים

הדולר המשיך היום להחלש ןירד ב-0.2%. שערו היציג נקבע על 3.559 שקלים. גם היורו נחלש, ב-0.3%, ושערו היציג נקבע על 4.7133 שקלים.

"נתניהו ולפיד עשו בתבונה שהסכימו במהרה על מועמד חלופי לפרנקל", אומרים במחלקת המחקר של FXCM ישראל, "ובכך סיימו את הסאגה שסבבה את מינויו. המינוי המהיר יסייע להשיב את היציבות והאמון בשווקים. ובאשר לבחירה עצמה, מבחינת הרזומה העשיר בתחום הכלכלי, הבנקאי והפיננסי ומוניטין בינלאומי, אין ספק שליידרמן הוא בחירה מוצלחת אשר תתקבל בחיוב בשוק המקומי והעולמי".

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

צילום: רויטרס

"גם הנטיות החברתיות שלו יסייעו בקבלתו של הנגיד בקרב הציבור, ובימים הללו מרכיב זה חשוב מאוד", הוסיפו ב-FXCM. "במובן הזה, ליידרמן דומה מאוד לפישר. ואולם, כעת עוד יש להמתין ולראות מהן עמדותיו של ליידרמן לגבי הסוגיות הבוערות שעל הפרק – המחירים בשוק הדיור, התחזקות השקל, מדיניות ההתערבות, גובה הריבית ועוד".

"מה שהניע אמש את שוקי העולם, והמט"ח בפרט, היתה החלטת הריבית של הבנק הפדרלי", סייגו ב-FXCM, "בה הצהיר הבנק כי הוא דבק במדיניותו המרחיבה במטרה להמריץ את הכלכלה. בלינגו של הבנק הפדרלי זו למעשה איתות על האטה בצמיחה. ככלל, זו היתה הצהרת "יונית" מהמצופה והיא ציננה במידת מה את ההערכות שרווחו בשבועות האחרונים לפיהן הבנק יודיע בחודש הבא, בישיבתו בספטמבר, על צמצום ראשון בהיקף רכישות האג"ח. הרטוריקה הזו נתנה את האות לצניחה של הדולר למול מטבעות העולם".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.