Forbes Israel Logo

הדקה ה-90: "נסייע לישראלים התקועים בחו"ל בגלל השביתה"

עקב השביתה בחברות התעופה נמצאים ישראלים רבים בחו"ל ללא אפשרות לחזור לארץ. בשל כך, החליטה חברת התיירות הדקה ה-90 לסייע להם במציאת מקומות לינה במחירים מוזלים. בהודעה שפרסמה היום החברה נאמר כי היא מזמינה את כל הישראלים שנתקעו בחו"ל לפנות אליה ולקבל סיוע. 

החברה הקימה חדר מצב בו מתקבלות פניותיהם של הישראלים. בדקה ה-90 מדגישים כי הסיוע מוצע לכלל הישראלים הנמצאים בחו"ל ולא רק ללקוחות החברה. במסגרת הסיוע שמציעה הדקה ה-90 היא מבטיחה "לעשות את המירב כדי לספק בתי מלון במחירי עלות בלבד".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

סמנכ"לית השיווק של הדקה ה-90 דנה לביא אמרה היום: "אלפי הנוסעים אשר תקועים בחו"ל כתוצאה מהשביתה סופגים הפסדים כספיים משמעותיים וסיפורים רבים של הפונים למוקד נגעו לליבנו".

צילום: רויטרס

לביא הדגישה כי "קבוצת הדקה ה-90 מסתייגת מהשביתה הדורסנית שפרצה על גב הלקוחות ומצפה מכל הצדדים למצות את הדיאלוג בניהם לטובת מזעור הפגיעה בצרכנים. אנו נערכים להמשך השביתה ונמשיך לפעול למתן מענה מהיר במשך 24 שעות ביממה באמצעות חדר המצב שהוקם עוד ביום חמישי."

היום צפוי בין הדין לעבודה להתכנס לדיון בשביתת חברות התעופה הישראליות בעקבות עתירה שהגישו נגדה איגוד לשכות המסחר והתאחדות התעשיינים. העותים קוראים להפסקת השביתה וביקשו מבית הדין להוציא לעובדי החברות צווי מניעה. 

חברות התעופה אל על, ארקיע וישראייר שובתות במחאה על הסכם שמיים פתוחים מול מדינות אירופה, אותו אישרה אתמול הממשלה. על פי ההסכם, תתווספנה מדי שנה 7 טיסות שבועיות מישראל לכל יעד באירופה, מלבד לשדות תעופה מרכזיים בעלי היקף תנועה רב, לגביהם התוספת השנתית תהיה כ-3 טיסות שבועיות מדי שנה. לאחר 5 שנים יוכלו חברות אירופיות לטוס לישראל מכל שדה תעופה באירופה. ההסכם צפוי להביא להוזלה משמעותית של מחירי הטיסות וחבילות הנופש.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.