Forbes Israel Logo

הווינרים והלוזרים: עידן עופר הרוויח היום 94 מיליון שקל

עידן עופר הוא המרוויח הגדול ביותר של יום המסחר בבורסה באחד העם. עלייתה של החברה לישראל ב-0.9% הוסיפה להונו של בעל השליטה בחברה כ-94 מיליון שקל ומציבה אותו בראש דירוג הטייקונים היומי של פורבס.

מקורבים למשפחת עופר סיפרו היום כי איש העסקים, בעל השליטה בחברה לישראל, שוקל להעתיק את מגוריו לממלכה האנגלית, על רקע כוונת בנו ללמוד שם, אולם בקהילת העסקים יש הטוענים כי הסיבה למעבר היא דווקא משיקולי מס.

אחריו בדירוג נמצא הבעלים של קבוצת דלק, יצחק תשובה, עם רווח יומי של 78 מיליון שקל בזכות עלייה של 1.1% במניית החברה. שלישי בדירוג היומי שלמה אליהו (מגדל) עם 50.8 מיליון שקל. את החמישייה הפותחת משלימים שאול אלוביץ' (בזק, 48 מיליון שקל) וחיים סבן (פרטנר, 36 מיליון שקל). 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

עידן עופר | צילום: יח"צ

בראש דירוג הלוזרים של היום נמצא מיקי פדרמן, בעל השליטה באלביט מערכות, עם הפסד של כ-53 מיליון שקל, בשל ירידה של 1.8% במניית החברה. אחריו נמצא דוד עזריאלי עם הפסד יומי של 34 מיליון שקלים. עפרה שלטראוס שלישית לאחר שירידה של 0.6% במניית החברה הסבה לה הפסד בסך 21 מיליון שקל. 

אלפרד אקירוב (אלרוב ישראל) ושרי אריסון (בנק הפועלים) נועלים את חמשת המפסידים הגדולים של היום, עם הפסדים של 13.4 מיליון שקל ו-11.4 מיליון שקל בהתאמה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.