חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הווינרים והלוזרים של יום ראשון: עידן עופר הרוויח 141 מיליון שקל – בת דודתו ליאורה הפסידה 20 מיליון

העליות המרשימות בהן נפתח המסחר השבועי תרמו גם להונם האישי של הטייקונים בעלי החברות הנסחרות. מדד הטייקונים של פורבס, הבוחן באופן יומי את השינויים בהונם של בעלי ההון המובילים בישראל, מגלה כי המרוויח הגדול של היום היה הבעלים של החברה לישראל עידן עופר, אשר הוסיף 141 מיליון שקל להונו בשל העלייה בשווי מניית החברה.

על פי המדד, מרוויח גדול נוסף הוא יצחק תשובה, אשר הוסיף היום להונו 128 מיליון שקל. שלמה אליהו, בעל השליטה בחברת הביטוח מגדל, הוא המרוויח השלישי היום, לאחר שהוסיף להונו 81 מיליון שקל.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

עוד ברשימת המרוויחים הגדולים התברגו שרי אריסון, האישה היחידה ברשימת הישראלים העשירים בעולם, שהונה מוערך ב-4.2 מיליארד דולר. אריסון הרוויחה היום 66.5 מיליון שקל בזכות ההתחזקות במניית בנק הפועלים שנמצא בשליטתה.


עידן עופר. עשיר ב-141 מיליון שקל ביחס לבוקר | צילום: סיון פרג'

למרות העליות המרשימות בבורסה, נרשמו גם מפסידים היום, בראשם ליאורה עופר, בת דודתו של המרוויח הגדול של היום עידם, אשר איבדה 20 מיליון שקל מהונה, לאחר שמניית מליסרון רשמה ירידה של 1%.

גם בעל השליטה בחברת פז צדיק בינו במפסידים, והירידה במניות פז עלתה לו 19 מיליון שקל. מפסיד נוסף ברשימה היומית הוא בעליה של חברת אורמת יהודה ברוניצקי, אשר איבד 12.8 מיליון שקל מהונו.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

לכניסה למדד לחצו כאן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן