Forbes Israel Logo

הון של יותר מ-430 מיליארד שקל: אלו העשירים שיעידו במשפט נתניהו

בין 333 העדים במשפטו של ראש הממשלה יש גם לא מעט מעשירי פורבס - ממרים אדלסון (העשירה ישראל), ועד ללארי אליסון (מקום 7 בעולם), וכמובן ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר

היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, העביר היום ליו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, את רשימת 333 עדי התביעה במשפט של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. 

בין העדים שברשימה, מופיעים גם שמות שבאופן קבוע נמצאים ברשימת עשירי ישראל ועשירי העולם של פורבס. שווי העדים (מבין רשימת עשירי ישראל והעולם), שיעידו במשפט עומד על יותר מ-430 מיליארד שקל. 

נתניהו. רבים מעשירי העולם יעידו. צילום: Shutterstock


בין העשירים נמצא את מרים ושלדון אדלסון (מקום 24 ברשימה עשירי העולם של פורבס). מרים הופיעה השנה לראשונה ברשימת עשירי ישראל ונכנסה היישר למקום הראשון עם הון של 77 מיליארד שקל, זאת לאחר ששלדון העביר לה חלק נכבד ממניות בתי המלון והקזינו לאס וגאס סאנדס.

בנוסף אליהם מופיעים גם ארנון מילצ'ן (מקום 12 ברשימת עשירי ישראל של פורבס עם הון של 12.3 מיליארד שקל) וג'יימס פאקר (מקום 597 בעולם עם הון 10.4 מילארד שקל), המופיעים בכתב האישום של נתניהו בתיק 1000.

אדלסון, אליסון ובלווטניק. כולם יעידו במשפט. צילומים: Shutterstock


כמו כן, מופיעים ברשימת עדי התביעה גם אודי אנג'ל (מקום 58 ברשימת עשירי ישראל עם הון של 3.5 מיליארד שקל), וכן פויו זבלודוביץ', שיחד עם אשתו היו ברשימת עשירי ישראל של פורבס ב-2014 עם הון של 8.7 מיליארד שקל.

בין עשירי העולם בתביעה, מלבד הזוג אדלסון, נמצאים גם מייסד אורקל, לארי אליסון (מקום ה-7 ברשימת עשירי העולם של פורבס עם הון של 238 מיליארד שקל), לן בלוונטניק (מקום 59 עם הון של 67.4 מיליארד שקל) ורון לאודר (מקום 529 עם הון של 14.2 מיליארד שקל).

בין העדים נמצא גם את המיליונרים נתן מיליקובסקי, בן דודו של נתניהו, ומקורבו של ראש הממשלה, ספנסר פרטרידג', שעלו לכותרות בזמן האחרון כשרצו לשלם על הוצאות המשפט של נתניהו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן