Forbes Israel Logo

הונו של הנשיא טראמפ נחתך השנה ב-600 מיליון דולר

השווי הנקי של הנשיא המיליארדר צנח כמעט ב-20% בשנה שחלפה ל-2.5 מיליארד דולר. אבל לנשיא יש גם כמה נכסים שמשגשגים כעת - חניונים במנהטן ובתים בפאלם ביץ'

זו היתה שנה קשה עבור נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. בנוסף לניסיון הדחה ולמגיפה, שוויו הנקי צנח בכ-600 מיליון דולר מאז ספטמבר האחרון ל-2.5 מיליארד דולר. זה מציב אותו במקום ה-339 ברשימת Forbes 400, ירידה של 64 מקומות לעומת השנה שעברה.

האשימו את נגיף הקורונה, שהכה לא רק את מספרי הסקרים של הנשיא, אלא גם את הענפים שבהם הוא מחזיק בנכסיו הגדולים ביותר. הערך של בנייני משרדים צנח. אותו דבר עם מלונות, במיוחד כאלה שממוקמים בערים גדולות. לטראמפ יש חוב משמעותי כנגד הנכסים שלו בוושינגטון די.סי. ובשיקגו, שניהם נראים במצב שאינו מזהיר. שווי דוראל, ריזורט ואתר הגולף שלו במיאמי, מוערך בכ-28 מיליון דולר לאחר חישוב משכנתאות, ירידה של 80% בשנה.

אבל יש גם כמה נקודות אור בתיק הנכסים של טראמפ, כולל חניונים. לטראמפ יש כ-350 מקומות חניה במנהטן, השקעה נחמדה בתקופה בה אנשים מפחדים לנסוע ברכבת התחתית. הוא עדיין הבעלים של אתר הנופש ההיסטורי Mar-a-Lago בפלורידה ושלושה בתים סמוכים – נכסים מעולים בתקופות רגילות, אך במיוחד כעת, בתקופה בה בניו יורק בורחים מהעיר ומעלים מחירים בפאלם ביץ'.

צילומים: Shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.