Forbes Israel Logo

הופסק החוזה להפקת סרטים בין קרן סינמה לערוץ 10

קרן סינמה (סינמה יהש) הודיעה היום (א') כי ההסכם להפקת סרטים עבור ערוץ 10, עליו חתמה בספטמבר 2011, אינו בתוקף נכון להיום. לאחר שנתנה ארכה בת שלושה חודשים להתקיימותם של תנאים מתלים בהסכם מצד ערוץ 10, דיווחה היום השותפות שהתנאים לא קוימו, ועל כן היא רואה בחוזה לא תקף. עם זאת, בסינמה מדגישים כי זו הפסק החוזה היא עניין טכני ולא מהותי.

שמעון ימין, אחד מבעלי קרן סינמה, אמר כי "זו הפסקה שאינה מהותית או עסקית, אלא טכנית, בשל סיום החוזה במאי. לכשיענו בערוץ 10 לפנייתנו להארכת החוזה – נשמח להמשיך בשיתוף הפעולה".

מבחינה רגולטורית חייבת סינמה להציף הודעה בבורסה ברגע שהחוזה אינו ממשיך, גם אם מדובר בעניין טכני. נכון לעכשיו, בסינמה מביעים עניין בהארכת החוזה (אשר הסתיים אוטומטית ב-28 במאי), וממתינים שם לתגובתם של ערוץ 10.

בספטמבר 2011 חתמה סינמה עם ערוץ 10 על הסכם במסגרתו תפעל סינמה לגייס בבורסה עד 50 מיליון שקל לצורך השקעה בסרטים. התמורה מן ההנפקות יועדה לעבור לידי ערוץ 10 מיד בתום ההנפקה. ערוץ 10 התחייב להתקשר עם גוף שיפיק את הסרטים תוך מחויבות להשקיע את כספי ההנפקה של סינמה (לאחר ניכוי הוצאות ההנפקה ולאחר ניכוי הסכום הדרוש לשותפות לכיסוי הוצאותיה השוטפות). זאת, לא יאוחר מ-30 חודשים מרגע העברת תמורת ההנפקה.

בחתימתו על ההסכם, אישר ערוץ 10 כי יראו את גיוסי ההון של עד 15 מיליון שקל ככאלו שאושרו על ידי ערוץ 10 לצורך השקעה משותפת בהפקת סרטים לפי הוראות ההסכם.

את תגובת ערוץ 10 לא היה ניתן להשיג.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.