Forbes Israel Logo

הושלם המיזוג בין מיטב לדש: ינהלו יחד יותר מ-100 מיליארד שקל

המיזוג בין בתי ההשקעות דש ומיטב הושלם היום, מה שיוצר את בית ההשקעות השני בגודלו בישראל. החברות הודיעו על השלמת המיזוג ביניהן ועל הקמת בית ההשקעות, שייקרא מיטב-דש, וינהל נכסים בהיקף של למעלה מ-100 מיליארד שקל.

החברה הממוזגת מיטב-דש תנהל למעלה מ-100 מיליארד שקל בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בית ההשקעות הממוזג צפוי לפעול באמצעות חברות בנות גם בתחומי הברוקראז', ניהול סיכונים, ניהול תוכניות אופציות לעובדים, מכללה ללימודי שוק ההון ועוד. החברה תנוהל על ידי אילן רביב וגרעין השליטה יוחזק במשותף על ידי BRM ומשפחת סטפק.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

אלי ברקת, יו"ר החברה הציבורית מיטב-דש; אבנר סטפק, סגן יו"ר; אילן רביב, מנכ"ל מיטב-דש; צבי סטפק, יו"ר בית ההשקעות מיטב-דש. צילום: ישראל הדרי

בית ההשקעות הממוזג יעסיק כ-680 עובדים, כמחציתם עובדי דש לשעבר וכמחציתם עובדי מיטב לשעבר, לאחר עזיבת כ-190 עובדים. על פי החברה, 80 מהם פוטרו ושאר הצמצום נבע מעזיבה טבעית.

יו"ר בית ההשקעות המאוחד צבי סטפק אמר: "אני שמח לחבור לשותף בשיעור קומתו של אלי ברקת, שלו יכולת מוכחת בהשבחת חברות והיכרות מעמיקה עם השווקים הבינלאומיים". מנכ"ל מיטב-דש אילן רביב הוסיף כי "המיזוג יוצר חברה גדולה, מאוזנת ויציבה בכל אחד מתחומי הפעילות העיקריים של שוק ההון".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.