Forbes Israel Logo

הו-לי-פאק: תביעה נגד תחנת הטלוויזיה שטעתה בשמות טייסי המטוס שהתרסק

חברת התעופה אסיאנה הודיעה כי תתבע את תחנת הטלוויזיה שפרסמה בטעות שמות שגויים של ארבעת טייסי המטוס שהתרסק בתחילת החודש בנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו.

מגישי החדשות ב-KTVU, תחנה-שותפה של פוקס באוקלנד, קליפורניה, נפלו ביום שישי קורבן למתיחה כשקראו בטעות ארבעה שמות מזויפים של טייסים, כולל "סאם טינג וונג" (בעברית: משהו השתבש) ו-"ווי טו לו" ("אנחנו נמוכים מדי"), במהלך מהדורת החדשות של הצהריים. בתוך שעות, עורר הדבר ביקורת רבה ולעג ברחבי הרשת.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

"החלטנו לתבוע את KTVU כי החברה חושבת שהחדשות שלהם פגעו בטייסים שלנו ובמוניטין של החברה שלנו", אמר קיוון סו, דובר אסיאנה.

צילום: רויטרס

התחנה מצדה מאשימה את המועצה הלאומית לבטיחות תחבורה, שאישרה לה את השמות לפני השידור. המועצה התנצלה בשבוע שעבר והודתה כי מתמחה בסוכנות שענה לטלפונים אישר בתום לב את השמות המזויפים ל-KTVU.

אתמול הכחיש סו פרסומים כי החברה תנקוט בצעדים משפטיים גם נגד הסוכנות. "אנחנו לעולם לא נתבע את המועצה הלאומית לבטיחות תחבורה", אמר. KTVU, שנמצאת בבעלות קונצרן התקשורת קוקס, לא ענתה לבקשות לתגובה.

התרסקות מטוס הבואינג 777 הביאה למותם של שלוש סטודנטיות ממזרח סין שביקרו בארצות הברית לצורך מחנה קיץ. מעל 180 נוסעים ואנשי צוות נפצעו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן