Forbes Israel Logo
מהדורה מיוחדת 14 קראט, Montblanc וספייק לי. צילום: MONTBLANC
מהדורה מיוחדת, Montblanc וספייק לי. צילום: MONTBLANC

קולקציית עטים ייחודית של מון בלאן בהשראת ספייק לי

מה חדש: "תסריטאי של פעם בדור" היא ההגדרה הנכונה ביותר עבור ספייק לי. כעת, האומן המוערך מהווה השראה לקולקציית עטים במהדורה מוגבלת של מון בלאן - וגם אומנית הטקסטיל שיוצרת גופי תאורה יוקרתיים בעבודת יד

במאי הקולנוע האגדי ספייק לי מעניק את החותמת הייחודית והנגיעה האישית שלו לקולקציית העטים החדשה של המותג היוקרתי מון בלאן. לי הוא גם תומך ידוע במילה הכתובה ומשתמש בעט בכדי לפרש את מלאכתו. במון בלאן שמו לב לכך ויישמו זאת בדמות המהדורה המיוחדת החדשה של המותג עם סדרת מייסטרסטק (Meisterstück) ספייק לי.

"לא רק שספייק לי הוא תסריטאי ואמן יוצא דופן, הכתיבה ביד, בעט, היא הליבה של תהליך היצירה שלו", אומר מנכ"ל מון בלאן, ניקולה ברצקי, "הוא כותב את כל עבודותיו ביד כי הוא באמת מאמין בכוחו של כתב היד. האמונה המשותפת הזו עם מון בלאן היא שהופכת את כלי הכתיבה הזה למיוחד כל כך".

העט הנובע מהמהדורה המיוחדת של 'מייסטרסטוק ספייק לי' מיוצר משרף שחור קלאסי עם אביזרי ציפוי מרותניום (מתכת מקבוצת הפלטינה), וכובעו מעוטר במשקפי החתימה של לי שמאחוריהן מבטו המוכר. סגול, הצבע האהוב על האמן, משמש ליצירת העיצוב. ציפורן זהב 14 קראט בעבודת יד נחרטה בחתימתו של לי. הקולקציה כוללת גם מחברת עור עם מוטיב המשקפיים הסגולים ודיו סגול בבקבוק זכוכית.

"ובכן, אני אוהב לכתוב. עט על גבי נייר. אני לא מקליד. ככה המוח שלי עובד הכי טוב. הקלדה חוסמת את הזרימה", משתף לי בהתעקשותו על עט לכתיבת עבודותיו.

הקולקצייה כוללת מחברת עור, עט נובע מזהב 14 קראט, ודיו סגול בבקבוק זכוכית. צילום: מהדורה מיוחדת 14 קראט, Montblanc וספייק לי. צילום: MONTBLANC
הקולקצייה כוללת מחברת עור, עט נובע מזהב 14 קראט, ודיו סגול בבקבוק זכוכית, החל מ-4,400 ש"ח. צילום: MONTBLANC
עיצוב מסורתי בתלת-ממד

את הפריטים הייחודיים של Layout, שמשלבים בין חדשנות למלאכת יד מסורתית, לא ניתן לפספס. הם עשויים טקסטיל בשיטת סריגה מסורתית-מודרנית, בשילוב כבלי חשמל שמעניקים קשיחות ועמידות לבד ובכך יוצרים חומר חדש – בד קשיח שניתן לעצב ממנו.

שתי הקולקציות החדשות שומרות על ערכי המותג – חדשנות, עבודת יד, חומרים חדשניים ועמידות לאורך זמן. הראשונה, קולקציית גופי התאורה שמאופיינת במראה אורבני ובאסתטיקה גיאומטרית עשירה בפרטים, ובעיצוב מוקפד ואלגנטי. גופי התאורה מציגים את היחס שבין הדו-ממד לתלת-ממד באמצעות צורות, נפחים, וצבעוניות; השניה, אביזרי נוי משולבים עם טקסטיל סרוג בעבודת יד מחוטי ניילון חזקים ואלמנט מתכת לתלייה בחיתוך לייזר.

"החיבור לעולם גופי תאורה נבע מהערך המוסף של הבד והעיצוב כגוף תאורה. יש פה טכניקה שאיתה אני מייצרת שקיפות, משחקי אור וצל, טקסטורות של רשת ושל סריגה, יש לזה את התלת-ממד, חומר עמיד וחזק, כמו מתכת ועץ, שאין לו בלאי", אומרת המעצבת, נרקיס שרון-טל.

גוף תאורה של סטודיו Layout בעבודת יד, 5,500 ש"ח. צילום: מרוה שרון
גוף תאורה של סטודיו Layout בעבודת יד, 5,500 ש"ח. צילום: מרוה שרון
זיקוק משולש

מזקקת בושמילס מרחיבה את מגוון הוויסקי ומשיקה סדרה חדשה Bushmills Original Cask Finish שמכוונת "לשדרג" את בושמילס אוריג'נל המוכר עם ארומות וטעמים חדשים. הראשון בסדרה, קריביאן רום קאסק פיניש, משלב 30% סינגל מאלט וויסקי שסיים את ההתיישנות שלו בחביות שהכילו בעבר רום קאריבי בן 7 שנים לפחות, עם "גריין וויסקי" הייחודי למזקקת בושמילס שמהווה 70% מהבלנד. יחד הם יוצרים טעם טרופי ומתובל; השני, אמריקן אוק (Oak) קאסק פיניש, משלב 30% סינגל מאלט וויסקי שסיים את ההתיישנות שלו בחביות עץ אלון אמריקאי חרוכות פעמיים שהכילו בעבר ברבן, עם "גריין וויסקי" שמהווה גם כאן 70% מהבלנד ליצירת טעמי וניל ומייפל.

בושמילס, שקיבלה אישור לזקק וויסקי כבר בשנת 1608, ידועה בעיקר בזכות השימוש ב-100% לתת שעורה וכן בזכות הזיקוק המשולש, במי נהר הבוש, שמקנה לוויסקי טעם ייחודי.

להשיג: בחנויות המשקאות

בושמילס, סדרת קאסקס פיניש. צילום: BUSHMILLS
בושמילס, סדרת קאסקס פיניש. החל מ-160 ש"ח. צילום: BUSHMILLS, כספיריטס
כך חוגגים את הקיץ

לצד קולקציית החליפות שהציגה לאחרונה, משיקה "אופנת סגל" קולקציית חולצות מכופתרות בהשראות טרופיות עם פרינטים ייחודיים, כמו למשל דפוסי אול אובר של ברקים, עלים, ציפורים, כתרים ועוד.

החולצות בצבעוניות קייצית מגוונת ובשל כך החולצות משלימות את ההופעה ומתאימות עם חליפה או עם ג'ינס למראה קז'ואל או לבילוי לילי.

להשיג: להשיג ברשת אופנת סגל; העליה 8, תל אביב; הנמל 36, נמל תל אביב; רח' האייל, ירושלים; גיבורי ישראל 5, נתניה

קולקציית הקיץ של אופנת סגל. 399 שקל. צילום: שי פרנקו

חווית הקיץ האידיאלית, בעיקר כשמדובר בקיץ הישראלי, מתחברת ישר לגלידה ולקפה קר. בנספרסו לקחו את זה צעד קדימה, חברו ליזמית הדיגיטל הבינלאומית קיארה פראני, ויצרו קולקציית קפסולות ופריטים יוקרתית לקיץ. מקפסולות טרופיות של תערובות קפה קר בטעמי קוקוס עם נגיעות וניל, דרך מגבת חוף מחומרים ממחוזרים, סירופים, בקבוק זכוכית לנשיאה בתיק ומגשי קרח.

שיתוף הפעולה עם פראני כולל עיצוב מחדש של כמה ממכונות ואביזרי נספרסו האהובים ביותר, כמו , למשל, מקציף חדש בגוון ורוד פסטל עם טביעות העין המוכרות של פראני, כוס מעוצבת במונוגרמה של המותג ועוד.

להשיג: בבוטיקים של נספרסו ובבוטיק פופ-אפ בתלת-ממד לחוויית קפה חדשנית מהבית.

קולקציית קפה קר של נספרסו. צילום יח"צ

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן