חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

החלום האמריקאי החדש: אופנוע כבד עם מסכי טאצ'

חברת האופנעים אינדיאן מוסיפים מסכים לאופנועים שלהם ומביאים את הטכנולוגיה החדשה לאופניים הקלאסיים – כך סיפר סטיב מאנאטו, סגן נשיא של חברת האופנועים פולאריס בכנס פורבס לחדשנות בחמישי האחרון.

המסכים יאפשרו לרוכבים את כמות הקילומטרים שהם גומעים על הכביש, מפה של הדרך בה הם נוסעים, אפשרות לדעת האם לאופנוע יש בעיות מכאניות כלשהן ודרך לשלוט על המוזיקה בזמן הנסיעה. Indian היא חברת האופנועים הראשונה של אמריקה אשר נוסדה בשנת 1901. החברה הייתה מתחרה ויריבה של חברת הדגל הארלי דיווידסון במשך הרבה זמן, עד שפשטה את הרגל בשנת 1953. חברות רבות לפני פולאריס ניסו להחזיר לחיים את החברה אך כשלו להחיות את המותג. כאשר פולאריס חשפו את שלושת הדגמים מבית אינדיאן החדשים ב-2013, הדגמים היוו שילוב של סגנון קלאסי וטכנולוגיית רכה חדשה הכוללת התנעה חסרת מפתח, שמשות כוח ומנוע חזק במיוחד.

צילום: thinkstock

"יש קו דק המפריד בין להיות תקוע במורשת לבין לנסות ולהביא כלי חדש" מספר מאנאטו ומוסיף כי הלקוחות דרשו יותר טכנולוגיה אפילו על האופנועים. "הלקוחות מעוניינים בחוויה הטכנולוגית של הרכב על האופנוע – בחלל קטן יותר".

פולאריס עובדת כעת גם על יצירת אופנועים חשמליים, לאחר שרכשה את עסק האופנוע החשמלי של חברת ברמנו בע"מ בינואר האחרון. "ישנה סבירות גבוהה שפולאריס ישיקו אופנוע חשמלי השנה" אומר מאנאטו.

הקדימות הטכנולוגית של פולאריס באה לידי ביטוי בשימוש במדפסות 3D בייצור הפגושים של האופנוע החדש – "ייצור האופנועים הוא לא חשוך ומלוכלך, אלא דווקא די בהיר וחדשני" מסכם מאנאטו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן