Forbes Israel Logo

הילרי קלינטון נחלשת: האם אל גור יצטרף למירוץ לנשיאות ארה"ב?

סגן נשיא ארה"ב לשעבר, אל גור, שוקל לעשות קאמבק לפוליטיקה ולהתמודד לנשיאות ארצות הברית, כך דיווח אתר BuzzerFeed והוסיף כי עד כה גור לא נקט בשום צעדים בנושא.

גור שהיה סגנו של ביל קלינטון במשך שתי קדנציות, בין השנים 1993-2001 והתמודד במירוץ לנשיאות בשנת 2000 – זכה בהצבעה העממית אך בסופו של דבר הפסיד בשל שיטת האלקטורים לג'ורג' בוש הבן, ייתכן ויצטרף למירוץ הנשיאות. מקורביו אמרו שגור, בן ה-67 שוקל זאת אך שום מקור מוסמך לא אישר זאת.

צילום: thinkstockphotos

באתר BuzzerFeed ציינו כי גור לא עשה שום מהלכים פורמליים או בלתי-פורמליים שמראים כי הוא מתכנן להצטרף למירוץ לנשיאות. הוא לא נפגש עם יועצים פוליטיים ולא דיבר על כך באמצעי התקשורת. בימים האחרונים התקשורת האמריקאית עסקה גם בהתמודדות אפשרית של סגנו של הנשיא הנוכחי, ברק אובמה, ג'ו ביידן. מאז שגור עזב את הבית הלבן הוא הביא לסדר היום הציבורי את נושא איכות הסביבה ואף זכה בפרס נובל בשנת 2007.

הילרי קלינטון, מי שמובילה את המירוץ במפלגה הדמוקרטית, נחלשה בשבועות האחרונים. לפי סקר שנערך לאחרונה, קלינטון מפסידה למתמודד ברני סנדרס מניו המפשייר, אולם בסקר קודם שה-CNN ערך, קלינטון עדיין מובילה במדינת איווה.

לכתבה באתר מעריב

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן