Forbes Israel Logo

המדריך המקוצר למתעשר: 7 צעדים שיעזרו גם לכם להפוך למיליונרים

חולמים להפוך עשירים? אולי כדאי ללמוד מאלה שכבר עשו את זה. ניתוח של צבירת ההון אצל מיליארדרים ברחבי העולם ואלה שנמצאים בדרך הבטוחה אל מועדון המיליארד, מעלה כמה אבני דרך פשוטות שחוזרות על עצמן אצל רבים ויכולות לסייע גם לכם להגשים את חלומכם. נכון, לא מדובר בעצות מוסריות במיוחד, אבל היי, גם את הרצון להתעשר אפשר להכניס לאותה הקטגוריה. אז אם בכל זאת הכסף הוא מה שעושה לכם את הזה הנה כמה עצות טובות להתחלה:

1. היו מחויבים למטרה. הרבה אנשים רוצים להתעשר, אבל מעט מאוד מוכנים להשקיע את הזמן והמאמץ הנדרשים לשם כך. מחויבות למטרה במקרה הזה, משמעותה שיש לכם הבנה ברורה שהתעשרות היא אחת המטרות החשובות והקריטיות ביותר בחייכם. מכאן נובע שאתם צריכים לתעדף גבוה כל דבר שעשוי להוביל אתכם לשם, ולהוריד לתחתית סדר העדיפויות דברים אחרים בחיים.

2. התמקדו באינטרס האישי שלכם. החברה בימינו מעריכה אכפתיות, פשרה ושיתוף פעולה. בעוד שגישה שמשלבת את כל אלה היא הרבה פעמים נוחה יותר ותזכה אתכם באהדה, היא גם הקללה של רוב האנשים האמביציונים והמצליחים. העשירים בינינו, מתמקדים בהשגת המטרות הספציפיות שלהם, ולא מאפשרים לאחרים לגרום להם לסטות מהדרך או להסס.


רוצים להתעשר? תתחילו להשקיע בזה | צילום: thinkstock

3. היו היכן שנמצא הכסף. מהלכים מסוימים הם יותר רווחיים מאחרים. אנשים עשירים יודעים להשקיע את כישוריהם במקומות שמחזירים את הרווח הגדול ביותר. חפשו תמיד את התחומים והיוזמות בהם קיים פוטנציאל ההחזר הגדול ביותר, כעת ובעתיד.

4. שלמו לכל מי שמעורב בעשייה. העשירים מניחים לעיתים נדירות בלבד שאנשים יעבדו רק בשביל תחושת הסיפוק או העניין, ולכן מתגמלים בנדיבות את כל מי שעובד בשבילם. כך הם משמרים את נאמנותם ומבטיחים שזה יהיה האינטרס העליון שלהם לעזור ולהפוך את מעסיקיהם לעשירים יותר.

5. שמרו על קשרים טובים. עבור אנשים עשירים, נטוורקינג, הוא אמצעי להשגת מטרה. שמרו על קשרי עבודה טובים עם רשת עמיתים קרובים – קשרים שאמורים להוביל לא לחברות אלא להעצמה שלכם. ההשקעה הזו תיצור איזון נכון בין המאמץ שלכם ליצור רווח והמאמץ למצוא דרכים שיעצימו אותו ויהפכו את עשיית הרווח שלכם לקלה יותר.

6. השתמשו בכישלון על מנת להשתפר ולהתמקד. כישלון הוא בלתי נמנע, כך שרוב המולטי מיליונרים לא מפחדים ממנו. במקום זאת, הם מתמקדים בלמידה מכל ניסיון ושימוש בניסיון שצברו כדי להתקדם לשלב הבא.

7. הישארו מרוכזים. העשירים בייננו יודעים שהם טובים בדברים ספציפיים מאוד, הם יודעים מה הם רוצים להשיג ואיזה תפקיד הם משחקים בצבירת ההון. להיות מרוכז מאוד זה לדבוק לתוכנית שלכם ולא להיות מוסחים מהזדמנויות שצצות בדרך ודורשות סט אחר של כישורים. העשירים ביותר מסוגלים להתרכז באופן יוצא דופן, כך שנותר מעט מאוד מקום לאפשרות של סטייה מהנתיב הנכון עבורם.

גם אם אתם לא באמת רוצים להגיע אל הפסדה הכלכלית, יישום של הכללים הללו יכול לעזור לכם לשנות את הכיוון הפיננסי שלכם ולהעלות אתכם על המסלול הנכון לעשיית רווחים. רובכם, אינם דורשים הרבה מעבר לשינוי תפיסה – החלטה שנמצאת בידיים שלכם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן