Forbes Israel Logo
סופר-פארם גאלרי ראשון לציון. צילום: חן גלילי
סופר-פארם גאלרי ראשון לציון. צילום: חן גלילי

המהלך הזה של סופר-פארם משנה את ענף הביוטי בישראל

בהשקעה של 10 מיליון שקל נפתח הסניף הראשון של GALLERY, תת הרשת החדשה של סופר-פארם, שמתמקד בביוטי וכולל גם מתחם Glam Zone ייחודי

רשת סופר-פארם במהלך נוסף שמקרב את ישראל לסטנדרטים של חו"ל – מקימה תת-רשת חדשה שתתמקד בביוטי בלבד. סניף הקונספט הראשון של Super Pharm GALLERY נפתח לפני כשבועיים במתחם G במערב ראשון לציון, הוא נבנה בהשקעה של 10 מיליון שקל ומשתרע על שטח של 800 מ"ר. בגאלרי תמצאו, תחת קורת גג אחת, עשרות מותגי איפור, בישום וטיפוח מרחבי העולם, החל ממותגי דראגסטור, דרך מותגי אינדי ועד למותגים יוקרתיים. חלקם ימכרו בבלעדיות ברשת גאלרי, כמו למשל מותג בשמי הנישה Byredo, שעד עתה ניתן היה להשיג רק בבוטיק אינדיבידואל בנווה צדק, או בשמי הבוטיק ורסאצ'ה אטלייה שלא נמכרו בישראל עד היום.

סניפים נוספים של גאלרי צפוים להפתח במהלך 4 השנים הקרובות בערים הגדולות, "אנחנו מתכננים לפתוח סניפי קונספט של גאלרי בחיפה, ירושלים, באר שבע, אילת ובת ים", אומרים בחברה. לפורבס נודע כי בהמשך צפויים להפתח שני סניפים בתל אביב.

הסניף מציע חווית ביוטי ראשונה מסוגה בישראל. השטח העצום אפשר בניה בסגנון מזמין של חנות בתוך חנות לכל אחד ממותגי היוקרה שנמכרים בו – שאנל, דיור, לנקום, שיסיידו, אסתי לאודר, קליניק, קלרינס, וג'ורג'יו ארמני – כולם מאפשרים חווית לקוח ייחודית של המותג שכוללת התנסות וחשיפה לכל מוצריו. "חתמנו גם על הסכם בלעדי עם מותג מוצרי הגבות אנסטסיה בוורלי הילס ובקרוב מוצריו ימכרו בגאלרי. המטרה היא להעניק ללקוחות חווית קניה ייחודית, שלא היתה קיימת עד היום, לצד האפשרות לרכוש לראשונה מותגי איפור, בישום וטיפוח שלא ניתן היה להשיג בישראל", מסבירה הרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק סחר קוסמטיקה ברשת סופר-פארם.

בדרך: מותגים חדשים מבריטניה

ומה עוד יחכה לכם בסניף גאלרי החדש: טכנולוגיות ביוטי-טק מתקדמות, חנות של מותג הטיפוח הנו-יורקי ק'ילס, מתחם מותגי דראגסטור, בינהם, מייקאפ רבולושן, רבלון, מילוקה וקרליין שמחזיקים כל אחד בעמדה גדולה במיוחד, לצד מותגי דראגסטור נוספים, חלקם חדשים, וקיר שלם של מסכות לפנים. לקוחות גאלרי יוכלו להנות גם ממתחם Glam Zone שמציע מניקור, פדיקור ופן. בהמשך, לדברי אשכנזי, צפויים להתווסף מותגי איפור וטיפוח עממיים נוספים, מבריטניה בעיקר, שם ענף הקוסמטיקה חווה פריחה וצמיחה משמעותית בשנים האחרונות.

מתחם ה-Glam Zone בסניף Gallery ראשון לציון. צילום: חן גלילי
מתחם ה-Glam Zone בסניף Gallery ראשון לציון. צילום: חן גלילי

אבל המגוון הרחב והמרשים של הבשמים בגאלרי יהווה לדעתנו את מוקד המשיכה המרכזי, בין היתר. זה נובע מכמה סיבות: הראשונה, לסופר-פארם יש את ההיצע הרחב ביותר בתחום; השניה, בגאלרי תמצאו מנעד של מותגי בישום שיתאימו לכל קהל יעד: החל מבשמים של אריאנה גרנדה לנערות, דרך ויקטוריה סיקרטס, הוגו בוס או קרולינה הררה ועד לקלאסיקות של לנקום או הבשמים האייקונים של דיור ושאנל; והשלישית, בשמי הבוטיק והנישה. בשנים האחרונות חלה עלייה בביקוש לבשמים אלה, שמאפשרים ללקוחות לבדל את עצמם עם ניחוח יוקרתי וייחודי. כך, למשל, מציעים בגאלרי את בשמי הבוטיק (או הפרימיום) של ג'ורג'יו ארמני, ואן קליף אנד ארפלס, ג'ימי צ'ו, פאקו רבן, ובוטגה ונטה, זאת לצד מותגי נישה נחשקים כמו Juliet has a gun, ביירדו, וקריד.

הקומה העליונה של סניף GALLERY כוללת מתחם דרמו-קומסטיקה רחב, מתחם אופטיקה עם מעבדת בדיקות ראייה, בית מרקחת ומגוון מוצרי צריכה הקיימים בסניפי סופר-פארם.

עיקבו אחרי שלומי אזולאי גם באינסטגרם

צילומים: חן גלילי

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.