Forbes Israel Logo

המוח הישראלי פותר סכסוכים עסקיים, הפעם גם בתחרות יוקרתית

רייצל רודס ודניאל ווינר, סטודנטים מהמרכז האקדמי למשפט ולעסקים, זכו בסוף השבוע בתחרות גישור ופתרון סכסוכים עסקיים של ה-ICC (International Chamber of Commerce), שנערכה בפריז ונחשבת לתחרות העולמית הגדולה והיוקרתית ביותר בתחום.

בתחרות השתתפו 66 נבחרות מ-42 מדינות, שנדרשו לגשר במקרים של סכסוכים עסקיים בין חברות שמעוניינות לפתור את המחלוקת מחוץ לכותלי בית המשפט. כל המקרים המוצגים בתחרות מבוססים על סכסוכים אמיתיים בין גופים עסקיים, כאשר צוות שופטים ובוררים מובילים מכל העולם בוחן ומדרג את עבודתם.
בין היתר, רודס וווינר נדרשו לגבש פתרון למקרה בו יזמי נדל"ן מעוניינים לרכוש שטח מסוים, אך במרכזו פועל חקלאי קשיש שמעוניין לשמר את ההיסטוריה והמסורת המשפחתית שלו על שטח זה.

רודס וווינר | צילום: יח"צ

רודס וווינר גברו על נציגים מאוניברסיטאות מובילות בעולם דוגמת אוקספורד, אוניברסיטת ניו יורק ואוניברסיטאות מובילות אחרות, ואף רשמו היסטוריה בכך שהמוסד האקדמי שייצגו הוא הראשון שזוכה בתחרות כבר בשנה הראשונה להשתתפותו. "לא תיארנו לעצמנו שנזכה בתחרות", אמרו רודס וווינר. "זהו כבוד גדול לייצג את המדינה בתחרות שכזו ולקבל הכרה בסדר גודל שכזה".

נשיא המרכז האקדמי למשפט ולעסקים, פרופ' משה כהן אליה, אמר בתגובה לזכייה כי "שופטים ובוררים מכל העולם פנו אל רייצל ודניאל עם הצעות להתמחות ועבודה בגופים מובילים בעולם, לאחר שהתרשמו מהבקיאות והיצירתיות שהפגינו לכל אורך התחרות. אין ספק כי הזכייה היא הכרה בפעילות הגלובלית הענפה של המרכז ובדלתות שהוא פותח לסטודנטים ולבוגריו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן