חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

המסחר באחד העם ננעל במגמה מעורבת, דלק איבדה 2.5%

המסחר בבורסה באחד העם ננעל היום במגמה מעורבת, לאחר שלאורך הבוקר התנהל המסחר במגמה חיובית על רקע האופטימיות בשווקים בארה"ב לאחר נאומה של ג'נט ילן בפני הקונגרס האמריקאי, בו הבהירה כי לא יחול שינוי במדיניות הבנק הפדרלי בשל דוחות התעסוקה המאכזבים בחודשיים האחרונים. משמעות הדברים היא כי הפד ימשיך במדיניות צמצום ההרחבה הכמותית, לצד הותרת הריבית בארה"ב על רמה אפסית, עד לסימנים משמעותיים להתאוששות התעסוקה וגם לאחר שרמת האבטלה תרד ל-6.5%.

אך לאחר הפתיחה החיובית, כאמור, נמחקו מרבית העליות והבורסה ננעלה במגמה מעורבת. מדד ת"א 25 ננעל ללא שינוי, מדד ת"א 100 עלה ב-0.1% ומדד הבנקים נסחר סביב רמות הפתיחה גם הוא. מדד התקשורת נחלש ב-0.7%, מדד הנדל"ן נסחר ללא שינוי ומדד הנפט והגז ירד ב-0.9%.

צילום: אהוד כהנים

כיל פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון האחרון, לפיהם חלה במהלכו עליה של 9% במכירות, לצד צניחה של 43% ברווח הנקי ל-119 מיליון שקל. בתגובה, התחזקה מניית החברה ב-0.5%. מניית בנק לאומי עלתה היום ב-0.3% לאחר שאתמול אישרה האספה הכללית של בעלי המניות את תוכנית התגמול המנופחת לבכירי הבנק, על אף הביקורת שהשמיע שר האוצר לפיד. התוכנית כוללת תשלומי משכורת שנעים בין 130 ל-183 אלף ש"ח בחודש, ובנוסף על כך משכורת 13, בונוסים שונים ופיצויי פרישה של עד 250 אחוז.

מניית חברת התוכנה מג'יק, אשר דיווחה על תוצאות חיוביות במיוחד בסיכום שנת 2013, זינקה היום והוסיפה 2.7% לערכה. מנגד, מניית קבוצת "דלק" צנחה היום ונחלשה ב-2.5%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן