חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

המסחר בבורסה באחד העם ננעל בעליות שערים

המסחר בבורסה באחד העם ממשיך ברצף העליות של הימים האחרונים ומתנהל גם היום במגמה חיובית קלה, כאשר בקרע התמוטטות הפסקת האש אתמול וחידוש התקפות חיל האוויר בעזה, במקביל להמשך הירי של חמאס.

מדד ת"א 25 עלה ב-0.3%, מדד ת"א 100 התחזק ב-0.2% ומדד הבנקים עלה ב-0.5% גם הוא. מדד התקשורת התחזק ב-0.4%, מדד הנדל"ן עלה ב-0.1% ומדד הנפט והגז הוסיף 0.5% לערכו.


צילום: אהוד כהנים

אתמול פורסם מדד המחירים לצרכן לחודש יוני שעלה ב-0.3%, לעומת צפי לעליה של 0.2% ועליה של 0.1% בחודש מאי. עיקר עליות המחירים נרשמו בסעיפי ההלבשה וההנעלה שעלו ב-10%.

אמש, ביומה הראשון של עדותה בפני הקונגרס, המשיכה נגידת הפד ילן לדבוק במדיניות המרחיבה, כאשר ציינה שהחולשה של הכלכלה האמריקנית מחייבת זאת. "דברים אלה מחזקים את ההערכה שהבנק הפדרלי לא יבצע העלאת ריבית עד המחצית השנייה של 2015 לכל הפחות, מה שמציב את הדולר בעמדת נחיתות", כך מציינים הבוקר ב-FXCM ישראל.

עוד מציינים בבית ההשקעות כי "למרות כישלונה של הפסקת האש וההסלמה הביטחונית, השקל ממשיך להציג עוצמה מרשימה למול הדולר. גם התחזקותו של הדולר בעולם ביממה האחרונה לא הצליחה להסיט את הדולר-שקל מהמשך הירידה במדרון".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן