Forbes Israel Logo

המסחר בבורסה באחד העם ננעל בעליות שערים קלות

הבורסה באחד העם נפתחה בעליות שערים, על רקע נעילה מעורבת אמש בוול סטריט ומגמה מעורבת גם בבורסות אסיה הבוקר.

מדד ת"א 25 עלה ב-0.1%, מדד ת"א 100 עלה ב-0.1% גם הוא ומדד הבנקים ירד ב-1%. מדד הנדל"ן ירד  ב-0.2%, מדד התקשורת התחזק ב-1%, ומדד הנפט והגז איבד 0.6% מערכו.

מניית דלתא ירדה ב-0.4% לאחר פרסום דוחותיה לרבעון האחרון של 2013. המכירות ברבעון זה הסתכמו ב-255.9 מיליון דולר, לעומת 246.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד – גידול של כ-4%.

צילום: אהוד כוהנים

רשת הקמעונאות שופרסל, מקבוצת אידיבי, פרסמה היום את דוחותיה לרבעון האחרון של 2013, ורשמה שיפור בהכנסות, שהסתכמו ב-11.9 מיליארד שקל (שיפור של 2.9% לעומת 2012). גם בשורת הרווח נרשם שיפור של 4.5%, עם רווח נקי של 209 מיליון שקל.

דולר-שקל

במחלקת המחקר של FXCM ישראל ציינו הבוקר: "הדולר-שקל ממשיך לדשדש מעל רמת 3.50 ונראה שבשוק ממתינים לטריגר שובר שוויון. רף 3.50 הוא בעל חשיבות פסיכולוגית עבור השוק ועל כן שבירה מתחתיו עשויה ליצור מומנטום שלילי חזק.

גם בעולם הדולר ממשיך לגלות חולשה, בעיקר בשל שורה ארוכה של נתוני מקרו שליליים בחודש האחרון, הממחישים את מידת הפגיעה של החורף הקיצוני בכלכלת ארצות הברית. לפי שעה נראה כי למרות הנתונים הירודים הבנק הפדרלי ימשיך כמתוכנן בצמצום ההרחבה הכמותית. היום יתפרסמו הפרוטוקולים מישיבת הפד האחרונה. אם נראה בתוכן הפרוטוקולים איתותים לכך שהבנק עשוי להאט את קצב הרכישות על רקע ההיחלשות הכלכלית, הדבר צפוי להכביד ביתר שאת על הדולר".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.