Forbes Israel Logo

המסחר בבורסה ננעל בירידות שערים; טבע זינקה על רקע הדו"חות

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום במגמה שלילית על רקע יהמגמה המעורבת בה מתנהל המסחר בוול סטריט, לאחר הודעת הסיכום של ישיבת הפד החודשית. הבנק הפדרלי הודיע, כזכור, על סיום תוכנית ההרחבה הכמותית השלישית שלו ועל הותרת הריבית על רמתה האפסית הנוכחית. כעת תתמקד מירב תשומת הלב אל נושא הריבית אשר לא צפויה, לפי הצהרות הפד, לשוב ולעלות לפני הרבעון השני של 2015.

עם סיום המסחר בבורסה בתל אביב, כאמור, שלט הצבע האדום במדדים כשמדד ת"א 25 נחלש ב-0.7%, מדד ת"א 100 נחלש ב-0.6% ומדד הבנקים צנח ואיבד 2.4% מערכו. מדד התקשורת נחלש ב-1.5%, מדד הנדל"ן ירד ב-1.7% ומדד הנפט והגז ירד גם הוא ב-1.3%.

מניית דסק"ש נחלשה היום ב0.3% לאחר שדיווחה לבורסה כי תחלק דיבידנד של כ-200 מיליון שקלים. מנגד, מניית חברת התרופות טבע זינקה והוסיפה 2.4% לערכה, לאחר שדיווחה לבורסה האמריקאית ופרסמה את דו"חות הסיכום של הרבעון השלישי של השנה – בהם עקפה את התחזיות המוקדמות בשוק.


הבורסה בתל אביב

הודעת הפד אתמול ביטלה למעשה את השפעתה של החלטת הריבית בישראל על המסחר בדולר, והמטבע האמריקאי שב ומתחזק כעת מול השקל. ב-FXCM ישראל אמרו הבוקר כי כעת צפויה קורלציה בין מצבו המשתפר של המשק האמריקאי ובין חוזקו של הדולר וכי "עלייה של הדולר-שקל מעל 3.77 תסלול את הדרך לשיא האחרון ב-3.795".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.