חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

המסחר בבורסה ננעל בירידות שערים; מבטח שמיר עלתה ב-5.2%

המסחר בבורסה באחד העם ננעל היום במגמה שלילית, לאחר שאתמול ננעל המסחר במגמה חיובית ועל רקע המגמה המעורבת בבורסות אירופה וארה"ב. מדד ת"א 25 ירד היום ב-0.4%, כמו גם מדד ת"א 100. מדד הבנקים עלה ב-0.2%, מדד התקשורת ירד ב-0.4%, מדד הנדל"ן נחלש ב-1% ומדד הנפט והגז נסחר ללא שינוי.


צילום: אהוד כהנים

מניית מבטח שמיר זינקה היום ב-5.2% לאחרר הפרסומים על העסקה הקרבה והולכת למכירת אחזקותיה של אייפקס בתנובה לברייט פוד הסינית. בימים הקרובים יגיעו נציגי החברה הסינית, הנמצאת בבעלות הממשלה, לישראל על מנת לסכם את הפרטים האחרונים ולבצע בדיקות נאותות לקראת חתימה על העסקה בסוף החודש. מבטח שמיר מחזיקה ב-20% ממניות תנובה.

בזירת המט"ח, ב-FXCM ישראל אמרו היום כי קיימים אינדיקטורים למהלך התחזקות משמעותי של הדולר. "מבחינה טכנית, הדולר-שקל ביצע בשבוע שעבר פריצה משמעותית כאשר טיפס מעל ההתנגדות החזקה ב-3.515, מעל קו המגמה היורד של השבועות האחרונים ומעל הממוצע הנע ל-50 יום. אלה הם איתותים טכניים חזקים לכך שהולך ונבנה כאן מהלך משמעותי כלפי מעלה. ואולם, עדיין עלינו להמתין לניפוץ של רמת המפתח ב-3.55 כדי לאשש את ההנחה הזו. עלייה מעל רמה זו תסלול את הדרך בשלב ראשון ל-3.575. כרגע, הלונגיסטים נמצאים על הסוס, ורק ירידה מתחת ל-3.48 תטה שוב את הקערה על פיה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן